سفارش تبلیغ
صبا ویژن

The Witcher 2 | Official Thread



Atari

CD Projekt Red
Action Role-Playing
May 17, 2011


 

 



سال 2007 , وقتی مخاطبان صنعت بازی سرگرم سر و کله زدن با بازی های پر سر و صدا بودند , عنوانی به بازار عرضه شد که روحی تازه به سبک نقش آفرینی دمید . این RPG ناشناخته The Witcher نام داشت که توسط استودیوی CD Projekt RED به بازار عرضه شد . استودیویی که سال 1994 تاسیس شد اما تا قبل از عرضه ی The Witcher ناشناخته باقی مانده بود .

The Witcher با ترکیب اصول کلاسیک بازی های نقش آفرینی با المان های مدرن این سبک توانست جایگاه ویزه ای نزد طرفداران RPG پیدا کرده و نزد منتقدان نیز خوش بدرخشد . حال پس از موفقیت های قسمت نخست , نسخه ی دوم بازی با پسوند Assassins of King برای عرضه در روز 17 May سال 2011 تایید شده است که به نظر می رسد از همه نظر نسبت به نسخه ی نخست پیشرفت داشته است .

سری بازی های The Witcher برگرفته از کتابی لهستانی با همین نام هستند . نویسنده ی این کتاب Andrzej Sapkowski است که از شهرت بسیاری زیادی برخودار است .

The Witcher داستانی فانتزی است که ماجراهای شخصیت اصلی خود Geralt را روایت می کند . قاتلی که از کودکی برای شکار هیولا ها تربیت شده است اما با این حال هنوز ارزش های اخلاقی خود را حفظ کرده است . با این وجود وی بسیار خون سرد و بدبین است و همیشه نیمه ی خالی لیوان را نظاره می کند . عده ای کتاب های The Witcher را تحت تاثیر شاهکار تالکین - Lord of The Ring - می دانند که البته با افسانه های لهستان و البته اسکاندیناوی ترکیب شده است . همانطور که در بازی The Witcher هم شاهد بودیم داستان به طرز حیرت انگیزی جذاب است که بیشتر از آنکه به زحمت های CD Projekt RED مربوط باشد مدیون نبوغ Sapkowski است .

گیم پلی در نسخه ی دوم تغییرات زیادی را شاهد بوده به طوری که بازی کمی اکشن تر شده و بعضی از المان های جذاب بازی اول ( مثل مخفی کاری ) پر رنگ تر شده اند . البته در پیش نمایشی که طی روز های آینده از بازی بر روی سایت قرار خواهد گفت به طور کامل و جامع گیم پلی کلی سری و همچنین المان های جدید The Witcher 2 بررسی می شود .

اما نکته ای که باعث حیرت همگان شده است , گرافیک استثنایی و خیره کننده ی بازی است که از همین حالا به عنوان یکی از برترین گرافیک های سال آینده شناخته می شود . گرافیک بازی از لحاظ هنری بی نظیر است و از لحاظ تکنیکی نیز حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد . شاید برای درک بهتر گرافیک عالی The Witcher 2 دیدن تاصویر بازی و چند ویدئو کافی باشد . البته برای اظهار نظر در رابطه با گرافیک بازی باید وسعت آن را نیز مدنظر قرار داد .

Screen Shots





Videos


SD | HD


SD | HD


SD | HD


SD | HD


SD | HD


» نظر