سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارسال پاسخ خودکار به ایمیلهای یاهو

با وجود تعداد زیاد سرویس دهندگان رایگان Email , جای هیچ گونه شکی نیست که یاهو در کشور ما از طرفداران پروپا قرص بسیاری برخوردار است , اگر چه گوگل با عرضه Gmail قصد سر به نیست کردن یاهو را در سر می پروراند ولی تاکنون نتوانسته است حریف یاهوی با تجربه شود.
در اینجا یک نکته از تنظیمات
Email یاهو برای علاقه مندان به این سرویس دهنده ارائه می شود , با کمک این تنظیم می توانید حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید اشخاصی را که برایتان Email ارسال می کنند بدون جواب نگذارید.

قطعاً زمان هایی پیش خواهد آمد که به دلیل مسافرت یا تعطیلات کاری به Email خود دسترسی نداشته باشید , در این صورت کلیه Email های دریافت شده در انتظار پاسخ در صندوق نامه های دریافتی منتظر خواهند ماند تا پس از بازگشت از تعطیلات به سراغ شان بروید.
این تاخیر چند روزه در مطالعه
Email و ارسال پاسخ می تواند به قیمت رنجیده شدن دوستان یا از دست رفتن فرصت های کاری تمام شود.
یاهو برای این مشکل چاره ای اندیشیده است:
Vacation Response به عنوان یک پاسخگوی اتوماتیک به تمامی Email های دریافت شده پاسخی مناسب خواهد داد و از ارسال کننده آنها به واسطه عدم دسترسی شما به صندوق پستی تان پوزش خواهد خواست برای فراگیری روش کار به بقیه مطالب توجه نمایید.
روش کار بسیار ساده است : روی
Mail Options از ناحیه بالا و سمت راست صفحه اصلی Email خود کلیک کرده و در صفحه ظاهر شده گزینه Vacation Response را از ناحیه Personalization انتخاب کنید.
در پنجره ای که ظاهر خواهد شد و از ناحیه
Duration تاریخ شروع زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت Start Date و تاریخ پایان زمان پاسخگویی خودکار را در قسمت End Date وارد کنید , در مقابل هر کدام از این گزینه ها کادر اول برای وارد کردن ماه کادر دوم برای وارد کردن روز و کادر سوم برای وارد کردن سال در نظر گرفته شده است , در صورتی که مایل به انتخاب تاریخ موردنظر از تقویم باشید آخرین دکمه قرار گرفته در مقابل هر کدام از این گزینه ها , تقویم را ظاهر خواهد کرد . در قسمت Generic Response متنی را که مایلید در پاسخ به Email های دریافتی به صورت اتوماتیک ارسال شود , درج کنید.این پاسخ می تواند اعلام وصول Email و قولی برای مطالعه و پاسخ به آن پس از بازگشت از تعطیلات باشد , در صورتی که مایلید پاسخ ارسال شده توسط پاسخ دهنده اتوماتیک به Email های دریافتی از یک دامین خاص متفاوت از سایرین باشد کافیست متن مورد نظر را در کادر Special Response وارد کرده و در کادر زیر آن آدرس دامین موردنظر (به عنوان مثال Gmail.com) را تایپ کنید , در پایان برای فعال کردن پاسخگوی اتوماتیک روی دکمه Turn Auto-Response On کلیک کنید.


» نظر