سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین جزئیات Mass Effect 3

 

جدیدترین جزئیات Mass Effect 3 توسط یک مجله اسپانیایی اعلام شد.

در این نسخه Shepard می تواند حرکت های اکروباتیک مثل پریدن و غلت خوردن و حرکت های کماندویی جدیدی را انجام دهد. همچنین در بازی دشمنان جدیدی حضور خواهند داشت که هر کدام نقطه ضعف خاصی دارند و سلاح های جدید به همراه قابلیت شخصی سازی برای سلاح وجود دارد.بعضی از مکان های بازی نیز معلوم شده است.
تمام نکات زیر ترجمه شده از اطلاعاتی است که یک مجله اسپانیایی انها را اعلام کرده است:

                                                                            
دشمنان جدید از جمله سربازان شرکت Cerberus که شامل روبات ها , گروه های ضربت و سربازان نینجا.

Reaper ها در اندازه های مختلف هستند که اندازه کوچکترین انها بین 500 یا 600 متر و اندازه بزرگترین انها که نامش Herald است تقریبا 2 کیلومتر است.

حرکات اکروباتیک جدید برای Shepard مثل پریدن و غلت خوردن و ... و همچنین سیستم Cover بازی که مانند سیستم Cover بازی Max Payne است.

حرکت های کماندویی و تن به تن. یک Class جدید به نام Heavy Melee نیز اضافه شده که حرکت های تن به تن قدرتمند تری را می زند.

مهارت های بیشتر. مثلا Class Engineer در این بازی می تواند یک رگبار تولید کند که دشمنان را در مدت زمان خاصی نابود می کند.

امکان شخصی سازی سلاح ها.

ایتم های بیشتری برای غارت ( Loot ) وجود خواهد داشت.

گفته شده که امکان مبارزه در فضا با فضاپیما نیز وجود دارد ولی این گفته تایید نشده است.

محیط ها بزرگتر شده و به جزئیات توجه زیادی شده است. برای مثال مردم به کارهای روزمره خود می رسند , در دوردست ها فضاپیما ها در حال جنگ هستند و ..... . همچنین به معماری ساختمان ها نیز توجه زیادی شده است.نور پردازی بازی هم بهبود یافته است.

مکان های جدیدی برای گشتن و جستجو کردن وجود دارد از جمله: شهر نیویورک و لندن در زمین , یک قمر در دنیای Quarian ها و Krogan ها , یک دنیای Salarian ها و سیاره مریخ قابل گشتن هستند.

راه های صدمه رساندن به دشمنان نیز تغییر یافته است. برای مثال برای نابود کردن روبات های Cerberus باید اتاقک شیشه ای روی صورتشان را نابود کنید تا از کار بیافتند.هم چنین امکان قطع اعضای بدن دشمنان نیز وجود دارد.

سرعت مبارزات نیز حدود 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

هنوز اطلاعاتی در مورد وسایل نقلیه بازی نشده است و ممکن است امکان رانندگی وسایل نقلیه برداشته شود. سیستم کاوش سیارات برای یافتن مواد معدنی نیز تغییر و بهبود یافته است.


Mass Effect 3 در تعطیلات سال 2011 منتشر خواهد شد.


» نظر