سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان بازی لاراکرافت و نگهبان روشنایی Lara Croft and the

نام بازی: Lara Croft and the Guardian of Light
سازنده: Crystal Dynamics
ناشر: Crystal Dynamics
سبک:اکشن -ماجراجویی
پلتفرم:PC-360
امتیاز:8.6/10

 

 

لاکرافت برگشته تا باز هم ما را با شجاعت ها ،دلاوری ها،آن حس بی پروایی و ماجراجویانه خود شگفت زده کند.همه ما کم و بیش با لاکرافت آشنا هستین شخصیتی که به نظر خیلی ها بهترین شخصیت زن بازی های رایانه ای لقب گرفته است فردی که هیچ وقت از خطر هراسی ندارد و برای رسیدن به عدف کارایی می کند که از عهده کمتر کسی بر می آید .
Lara Croft and the Guardian of Light نسخه ی جدید از ماجراجویی های لارا کرافت میباشد که علی رغم نسخه های قبلی دیگر در عنوان خود از نام Tomb Raider بهره نمیبرد واعلام شده است که این بازی به عنوان ادامه ی سری Tomb Raider شناخته نمیشود و فقط " یک تجربه ی دیجیتالی " است .سبک بازی به صورت اکشن آرکید گونه و با دوربین ایزومتریک و از نمای بالا بوده و طبق گفته ی سازندگان تمرکز اصلی روی High Score و ارزش تکرار خواهد بود . همچنین با اضافه شدن Co op به گیم پلی بازی میتوان شاهد کارهای ترکیبی بود .
داستان
داستان بازی مربوط به افسانه هایی از میتولوژیست که دو شخصیت به نام های toec  و  xolotl را همراه خود می کشاند . اینه ی دودزا که نوعی اینه ی جادوییست ( و اکثرا در افسانه ها دیده می شود ، حتی در داستان های کریستین اندرسون و همچنین در broken sword ) و قدرت حاکی از ان به نوع خوب یا بد مورد استفاده قرار می گیرد ولی چنانچه توتک در استفاده از ان اینه با ژوتل فرق داشته ، به مبارزه با او می پردازد و در نهایت ، او را شکست می دهد و ان را با خود در جایی زندانی می کند . وانگهی که مرگ را سرمایه ی زندگانی بشر کرده است . همانند اشتباه های قدیمی لاراکرافت در قسمت ? ان ، او دوباره اینه را پیدا کرده و سبب زنده شدن خیر و شر می شود و حال توتک و لارا با هم متحد شده تا تاریخ رقم زده را به حالت قبل خویش بازگردانند . . . این اولین باری نیست که اسکلت چنین داستانی در این سری پابرجاست .
برای توضیحات کاملتر و همچنین مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .

چند نکته:
قسمت جالب بازی این است که می شود ان را هم به قید یک نفره و هم به قید دونفره انجام داد ، چنین ازادی ای در قبال با کسانی که لارا را ، شخصیتی شجاع و متکی به خود می دانستند ، ویژگی فوق العاده ای است . البته ویژگی 2 نفره یک بخش ثابت است که مستلزم حضور هر دو شخصیت است . دو نفره بازی کردن بازی هم نیازی به online بودن ندارد . ترکیب جادو ها در بازی موجب کشته شدن برخی دشمنان می شود ( مانند castlevania ) . سبک بازی این اجازه را داده که علی رغم این تغییر بزرگ ، بتوان از اکثر ایتم ها و اسلحه های مدرن استفاده کرد.همچنین قدرت هایی وجود دارد که با گرفتن ایتم ها و اشیای قدیمی به ان ها منتقل می شود. همه ی دشمن ها با ضربات فیزیکی منحدم نمی شوند بلکه انچه که از بازی و دمو ها بر می اید ، سخت نبودن بازی است ، چنانچه دشمن ها از نظر تعداد بیشمار ولی قدرت ضعیف اند و با توجه به تعداد ایتم ها و قدرت هایی که در اختیارتان گذاشته می شود ، طبق این پیش فرض ، نوید بازی ساده ای را نسبت به دیابلو ، از نظر من ، به مخاطب می دهد . غول های بزرگ و گرگ های جادویی جنبه ی همان دشمنان قدیمی را روا می دارند .
لارا همچنان پیشتاز!!!
با اینکه تغییرات زیادی بازی نسبت به عنوان های قبل کرده است و همه می پنداشتند که این بازی موفق نخواهد شد ،دیدیم که سازندگان باز هم توانستند با کنار هم گذاشتن و ترکیب ایده های خوب هرچند ناسازگار می توان به یک اثر قابل قبول و جالب دست پیدا کرد .

سیستم مورد نیاز بازی:

سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز ایکس پی / ویندوز ویستا / ویندوز 7
پردازشگر : اینتل پنتیوم چهارم در 3.0 گیگاهرتز / در پردازنده 2.5 گیگاهرتز
ویدیو کارت : 128 مگابایت VRAM -- انویدیا جیفورس 6800GT و یا بهتر است / آتی Radeon 1300XT یا بهتر
حافظه : 1 گیگا بایت رم (ایکس پی) / 2 گیگا بایت رم (ویستا)
هارد دیسک : 7 گیگا بایت از فضای هارد آزاد هارد
صدا : DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا و رانندگان
DirectX : 9.0c
کنترل : صفحه کلید و ماوس
نصب و راه اندازی : دی وی دی رام درایو

 


SKIDROW
دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 7 با حجم 201 مگابایت

 

لینگ دانلود پسورد:http://rapidshare.com/files/424077103/pasword.rtf


» نظر