سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Austrian Truck Simulator 2010

Austrian Truck Simulator 2010 : پس از بازی بسیار موفق و پرفروش german truck اینبار بازی بسیار زیبای Austrian Truck Simulator 2010  .بازی جدید و بسیار زیبای گرافیکی شبیه ساز خودروهای سنگین اتریش!بازی شبیه ساز خودروهای سنگین اتریش( کامیون , تریلی و … ) یک بازی جذاب و به دور از هر گونه هیجان با سبک Open World با امکانات جالب دیدنی میباشد که برای اولین بار با قوانین رانندگی در اروپا و با ماشینهای سنگین ساخت اروپا شبیه سازی شده است . در این بازی شما ضمن لذت بردن از خود آن میتوانید از تمام شهرهای اتریشاینسبروک · زالتسبواک · گراتس · لینس · وین و.... بازدید کنی و.... بار ببرید.


دانلود کنید با حجم 408 مگابایت و تک لینک مستقیم از دلتافوکس

بازی شبیه ساز Austrian Truck Simulator 2010

در این بازی سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان بازی به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین بازی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!!
از امکانات جالب و مهم دیگر بازی میتوان به قابلیت خرید ماشین جدید , تریلر و حتی خرید قطعات برای ماشینتان اشاره نمود . بعد از کمی پیشرفت در بازی شما میتوانید تعداد بیشتری ماشین خریده و حتی برای خودتون راننده استخدام کنید تا همزمان با چند ماشین به بازی ادامه دهید .

سیستم مورد نیاز بازی :
System: Windows XP(sp2), Vista
Processor: Intel Pentium 4 at 2.2GHz
Memory: 1 Gb
Video: 256 Mb



DOWNLOAD: 408 MB

OR

DOWNLOAD MIRROR

Password: www.deltafoxy.com


» نظر