سفارش تبلیغ
صبا ویژن

AssassinsCreedRevelations

همانطور که پیش از این هم مشخص شده بود اکثر بازی در قسطنطنیه ( ترکیه امروزی ) جریان دارد . شهر به چهار بخش مختلف تقسیم شده : کنستانتین - بخش امپراطوری   - Beyazid و   Galata

اتزیو در این بازی بیش از 50 سال سن دارد و مجهز به وسیله جدیدی به نام   hookblade است که بوسیله آن می تواند فواصل طولانی رو به سرعت طی کرده و دشمنان رو به سمت خودش بکشد تا   Combo ویژه ای رو آن ها انجام دهد  ! . Hookblade سرعت بازی رو 30 % بیش از پیش کرده است .

قهرمان میانسال ما می تواند از 300 نوع بمب مختلف استفاده کند .

قدرت دید عقاب ( Eagle Vision ) به حس عقاب ( Eagle Sense ) تغییر پیدا کرده است . Alex Amancio از یوبی سافت در این مورد گفت : " با استفاده از ES شما می تونید تخمین بزنید که اون ( سرباز ) کجا میره ، ازش جلو بیفتید ، تله یا بمبی کار بگذارید و برای اون کمین کنید . "

Borgia Towers به Assassin’s Dens ( مخفی گاه اساسینز ) تغییر پیدا کرده اند . در این شماره باید سناریوهای مختلفی را برای از بین بردن تمپلرها به انجام برسانید . وقتی یک Assassin’s Den ساخته شد شما می توانید ساختمان آن را ارتقاء و در باقی مناطق گسترش دهید و حتی برای رفت و آمد Zipline هایی بین آن ها قرار دهید و از دست گاردها فرار کنید . در هنگامی که این مخفی گاه ها مورد حمله قرار می گیرند در صورتی که خودتان نزدیک محل آن ها نباشید ، می توانید سربازانی را به این لوکیشن ها بفرستید تا تهدید را خنثی کنند .

سقف Leveling بازی از 10 لول به 15 لول افزایش پیدا کرده است . ماموریت های جانبی بازی جای خودشان را به رخدادهای تصادفی داده اند . برای مثال وقتی در حال گذشتن از منطقه ای هستید مغازه داری را می بینید که ازش دزدی شده ، حالا شما می توانید به دنبال دزد رفته یا به راه خود ادامه دهید .

دزدموند Safe Mode ای را در آنیموس پیدا کرده که Black Room نام دارد . در این بخش شما میتوانید به خاطرات فراموش شده دزدموند دسترسی داشته باشید . دزموند تلاش داره لایه های متلاشی شده ضمیر ناخودآگاهش رو دوباره کنار هم قرار بده .

سازنده ها در این بازی از سیستم موشن کپچر جدیدی برای چهره کاراکترها استفاده کرده اند که Mocam نام دارد. Game Informer این سیستم رو با سیستم ضبط حالات صورت ِ L.A Noire مقایسه کرده .

بخش مولتی پلیر به بازی بازگشته و این بار تمرکز بیشتری بر روی خط داستانی دارد . شما می توانید ظاهر کاراکتر و سلاح های اون رو هم شخصی سازی کنید و Guild های جدیدی را بسازید .




» نظر

جزئیاتی از بازی Brink

جزئیاتی از بازی Brink

تعداد راه های کشته شدن: 45 راه مختلف برای کشته شدن

دیالوگ ها: 26,000 خط دیالوگ

صدا های مختلف شلیک سلاح ها: 4500 صدای شلیک مختلف سلاح ها

تعداد پک صدا ها: 8 پک صدا

مدت زمان موسیقی: 60 دقیقه موسیقی

تعداد ترکیب های مختلف سلاح ها و وسایل جانبی انها( Attachment) : تعداد 4963 ترکیب مختلف سلاح ها و Attachment ها.

تعداد شخصیت های Security* یگانه ( بدون شمارش تغییرات کوچک در رنگ و اعضای بدن انها): 4,530,240 شخصیت Security یگانه.

تعداد شخصیت های Security یگانه ( با شمارش تغییرات کوچک در اعضای بدن این شخصیت ها): 13,590,720 شخصیت Security یگانه با محاسبه تغییرات اعضای بدن انها.

تعداد شخصیت های Security یگانه ( با شمارش تغییرات رنگ این شخصیت ها) :15,775,119,360,000,000 شخصیت Security یگانه با محاسبه تغییرات رنگ انها.

تعداد شخصیت های Security یگانه ( با شمارش تغییرات رنگ و اعضای بدن این شخصیت ها) :47,325,358,080,000,000 شخصیت Security یگانه با محاسبه تغییرات رنگ و اعضای بدن انها.

تعداد شخصیت های Resistance** یگانه (بدون شمارش تغییرات کوچک در رنگ و اعضای بدن انها) :4,530,240 شخصیت Resistance یگانه.

تعداد شخصیت های Resistance یگانه ( با شمارش تغییرات کوچک در اعضای بدن این شخصیت ها) :13,590,720 شخصیت Resistance یگانه با محاسبه تغییرات کوچک در اعضای بدن انها.

تعداد شخصیت های Resistance یگانه ( با شمارش تغییرات رنگ این شخصیت ها) :18,307,441,152,000,000 شخصیت Resistance یگانه با محاسبه تغییرات رنگ انها.

تعداد شخصیت های Resistance یگانه ( با شمارش تغییرات رنگ و اعضای بدن این شخصیت ها) :54,922,323,456,000,000 شخصیت Resistance یگانه با محاسبه تغییرات رنگ و اعضای بدن انها.

تعداد کل شخصیت های یگانه ( با شمارش تغییرات رنگ و اعضای بدن انها ) :102,247,681,536,000,000 شخصیت یگانه در این بازی وجود دارد!!

Security* و Resistance** دو حزب مختلف در این بازی هستند که با یکدیگر در حال جنگ هستند


» نظر

Thor: God of Thunderاگه مفت دادن هم بازی نکنید

اگه ازمن بپرسید میگم پولتونو اتیش بزنید ولی سراغ این بازی اشقال نرید درزیر میتونید امتیازی که توسط

گیم اسپات به این بازی داده شده رو مشاهده کنید واقعا گند زده

 

Thor: God of Thunder(X360)                                        2.0


» نظر

تاخیر برای عنوان Ghost Recon : Future Soldier


بازی Ghost Recon : Future Soldier هم مانند بازی های دیگر چون Mass Effect و... تاخیر خورد و برای عرضه در سال 2012 عظم خود را جذم کرده است ولی میتوان گفت : به دلیل شلوغی بازی ها در سال 2011 و کسب موفقیت در سال دیگر بعضی شرکت ها عناوین سری دار خود را تاخیر میزنند و قول بهتر شدن می دهند.
بازی سوم شخص Ghost Recon : Future Soldier باز هم تاخیر خورد.
قبلا یوبی سافت ناشر این بازی گفته بود که این بازی در ماه آخر 2011 انتشار خواهد یافت ولی این بازی دوباره تا 2012 تاخیر خورد.
یوبی سافت دیروز اعلام کرده است : این بازی تا 3 ماه اول سال 2012 تاخیر خورده است و در سال 2012 برای PS3 , PC و XBOX منتشر خواهد شد.
رئیس شرکت Yves Guillemot دلیل این تاخیر را شلوغی بازار بازی های جدید و هم چنین آمدن بازی هایی مثل Call Of Duty : Modern Warfare 3 و Assassin"s Creed: Revelations دانست.
البته خاطر نشان کردن که این دیگر آخرین تاخیر برای این بازی خواهد بود.


» نظر

گرشاسپ له شد!!

به دوستان عزیزم حق میدم که در مورد تیتر تعجب کنند ولی واقعیت داره!گرشاسپ بازی قدیمی است(اگر بخواهیم سخت گیر باشیم)اما داستان از این قرار است:
چند وقتی بود که به لطف دوستان علاقه مند به ایران!بازی گرشاسپ در بخش overall سایت gamespot در رده سوم قرار داشت.سایت بازی رو نقد نکرده بود ولی دوستان در جاهای مختلف مثل سایت دنیای بازی خیلی اصرار داشتند که بازی توسط گیم اسپات نقد بشه که شد و بازی له شد!
همیشه ما دوستان ایران دوست وقتی بازی ایرانی ساخته میشه کمتر بهش گیر میدیمو میگیم تازه اول راهیم(که درست هم میگیم)و از این حرفا ولی گیم اسپات با کسی شوخی نداره!
در قسمتی از نقد اینگونه گفته میشه:
"بازی تقلید صرف از god of war است.کمبوها و حرکتهای سریع و ...همگی تقلید است اما gow در مقایل این بازی خداست!(استاد است)"
به هر حال جهانی شدن این مشکلات را دارد!رفتن به استیم و نقد شدن توسط گیم اسپات این بدل ها را دارد دیگر!نظر شما دوستان چیست؟
منبع نقد:Garshasp: The Monster Slayer Review for PC - GameSpot


» نظر

نقدbrink

brink
سال گذشته بود که Bethesda حسابی در مورد Brink بازی جدید Splash Damgae صحبت کرد که قرار است یک تیراندازی با کمی المان های RPG و البته پاراکور باشد. در E3 امسال دموی قابل بازی Brink در دسترس بود که قسمت های کمی هم از بخش چندنفره در آن قابل بازی بود. اگر بخواهیم خلاصه ای از داستان Brink را توضیح دهیم، به این صورت است که بازی در سال 2035 و شهر مدرن The Ark اتفاق می افتد که تقریبا نمایی از فروپاشی دنیا و درگیر شدن هر حزب و گروه با هم است. گروهک های آزادی خواه با نیروی امنیتی شهر وارد جنگ می شوند و هر کدام قصد دارند کنترل حکومت را به دست بگیرند. در بخش داستانی می توانید بین این دو گروه یکی را انتخاب کنید و در نقش نیروی امنیتی و یا نیروی مقاومت بازی کنید. حتی پس از انتخاب بین این دو گروه شما باید کلاس مورد نظر خود را هم انتخاب کنید. کلاس هایی از قبیل Engineer,Soldier,Operative و Medic هر کدام اسلحه ها و توانایی های خاص خود را دارند. حتی در حین بازی کردن هم می توانید بین کلاس ها سوئیچ کنید و هر مرحله را در نقش شخصی متفاوت با کلاس خاصی پیش ببرید. در هر مرحله با توجه به کارها و ماموریت هایی که باید انجام دهید، بهتر است کلاس مرتبط با آن مرحله را انتخاب کنید و حتی توانایی های خود را در آن بخش Level Up کنید.

دانلود بازی Brink بالینگ مستقیم تک لینگ

 



حجم: 5.15 گیگ
سبک: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سبستم مورد نیاز:
OS: Windows® XP SP 3 (32-64 bits) / Windows Vista® (32-64 bits) / Windows 7® (32-64 bits) CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+ Memory: 2 GB for Windows ® XP, 3 GB for Vista / Windows ® 7 Video Memory: 512 MB Graphics Memory NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro or equivalent (Minimum) Nvidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850 (Recommended) HDD : 8 GB of free Hard Drive Space
                                                                                    ادامه مطلب...
» نظر

عکسMass Effect 3

 


» نظر

راهنمایی در بازی Dragon Age 2

مهارت هایی که باید در مورد Dragon Age 2 یاد بگیرید.

دوستان حرفه ای تکنیک های برتر خودشون رو در مبارزه در این بازی بر روی درجه سختی Night Mare برای استفاده دیگران به صورت نوشتاری قرار دهند از همه شما متشکرم.

خوب دوستان یکسری نکته های وجود دارد در بازی که بر روی خیلی سخت قرار می گیرد که باید حتما به انها توجه شود .

1-
همیشه یک جادوگر باید بر روی یک کلاس دارای قدرت زیاد باشد و کلاس های دیگر را به صورتی انتخاب کند و یا ارتقاء که به کلاس اصلی ان کمک مورد توجهی کند و یک بلاد میج همیشه باید یک کلاس اصلی داشته باشد که دارای پر ترین شرایط تکنیکی باشد و بعد از اینکه یک کلاس را کاملا اپگیرد کرد وارد مرحله بعدی شود و سعی کند همیشه از کلاس های استفاده کند که کلاس اصلی ان را بالا تر ببرد و به گذشت زمان با لول اپ شدن یک درخت ریشه دار برای تمام کلاس خود ساخته باشد پس توجه داشته باشید اگر یک کلاس اشتباه انتخاب بشه تا اخر اشتباه رشت پیدا میکنه و اگر هم از تمام کلاس ها یک تکنیک برداشته بشه بازهم درگرگونی زیاد میشه و قدرت هرز میره . یک راهنمایی میکنم شما همیشه به کارکتر کلاسی را بدهید که براش ساخته شده و یک کلاس را کاملا تکنیک هاشو پر کنید و بعد به دنبال ریشه یابی در کلاس دریگر به صورت دگرگون باشید و اگر خیلی حرفه ای عمل کنید حتی باید کلاس را به گونه ای انتخاب کنید که با کلاس دیگر یاران شما مچی کامل را داشته باشد. خب تا اینجا ما رسیدم به برترین تکنیک های برای مبارزات کارکترها.
ادامه مطلب...

» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >