سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود PC Gamer UK October 2011 - ماهنامه پی سی گیمر ماه اکتبر20

مجله PC Gamer یکی از مجلات ماهیانه پرطرفدار و مطرح در زمینه بازی های رایانه ای در دنیای دیجیتال است که در سال 1993 با عنوان PC Gaming شروع به کار کرد و تا به امروز هر ماه عنوان جدیدی را با آخرین اخبار و اطلاعات روز دنیای دیجیتال و بازی های رایانه ای منتشر می کند. در این مجله همچنین اطلاعاتی در مورد سخت افزار های کنسول بازی های رایانه ای روز دنیا مطرح می شود. سر دبیر این مجله آقای Tim Edwards می باشد.
ادامه مطلب...

» نظر

چرا این مرد سوراخ سوراخ نمیشود

چرا این مرد سوراخ سوراخ نمیشود

نتیجه 500 ساعت کار با نرم افزار paint

نتیجه 500 ساعت کار با نرم افزار paint


ادامه مطلب...

» نظر

مشاهده دمو داخل بازی های ps3 روی کامپوتر با برنامه bink video

مشاهده دمو بازی های ps3 روی کامپوتر با برنامه bink video

ادامه مطلب...

» نظر

فروشگاه GAMER SHOP افتتاح شد

GAMER SHOP 

با سلام

با توجه به نظر سنجی که در سایت گذاشته بودم تقریبا تمام شما با ساخت فروشگاه بازی های رایانه ای موافق بودید بنابر این من هم دست به کار شدم و شروع به ساخت یک فروشگاه شدم که اصلا کار اسونی نبود(پدرم در اومد)اما بلاخره تونستم بعد از کلی دنگو فنگ یه فروشگاه با ضاهر خوب که کارمون رو را بندازه بسازم که امید وارم ازش خوشتون بیاد.

همونطور که قولشو داده بودم قیمت بازی های فروشگاه فقط و فقط هر دی وی دی 750 تومان هستش که توی کل کشور هم فکر نکنم بتونید همچین قیمتی رو پیدا کنید هم چنین در صورتی که خرید های زیادی داشته باشید هدیه های ویژه ای براتون تدارک دیده شده.عموما قیمت ها طوری هستش که اگه بیشتر از دو تا سه محصول رو بخرید مثل اینه که هزینه ی پستی پرداخت نمیکنید و اونوقت به سود دهی میرسید.

به طور کل هدف من از ایجاد این فروشگاه این بوده که تمام گیمر ها بتونن بازی های مورد نظر خودشون رو با کمترین قیمت تهیه کنن و حتی ممکنه خودم هم ضرر کنم اما باید دید چه میشه توی همین اینترنت سایت هایی هستن که برای هر دی وی دی 2500تومان میگیرن که وا قعا انصاف نیست.

پس من تصمیم گرفتم که فروشگاهی ایجاد کنم و تونسته باشم به گیمر ها کمکی کرده باشم.به امید اینکه شما هم من رو در این راه یاری کنید.

خوب همون طور که میدونید هر گلی یه تیغی هم داره تیغ گل ماهم اینه که ما فقط در فروشگاه پرداخت نقدی داریم و شما نمیتونید از طریق سیستم خرید پستی و تحویل در درب استفاده کنید.که البته اگه وضعیت خوب باشه من تمام سعی بر اینه که بتونم سیستم پستی رو هم فعال کنم اما برای من الان این امکان وجود نداره.البته پرداخت نقدی هم چیز سختی نیست فقط کافی مبلغ مورد نظر رو به حساب مربوط واریز کنید و سپس اطلا عات خودتون رو ثبت کنید که درباره ی اون در فروشگاه توضیحات کاملی دادم که براتون جای هیچ سوالی رو باقی نمیگذاره.

به دلیل اینکه فروشگاه به تازگی افتتاح شده دارای محصولات زیادی نیست و من سعی کردم گلچینی از بهترین ها رو براتون فراهم کنم البته محصولات فروشگاه به مرور زمان بیشتر اما اگه شما محصولی رو میخواین که توی فروشگاه موجود نیست کافی در بخش تماس با ما اطلاع بدین تا اون محصول رو در اولین  زمان ممکن براتون قراربدم . همچنین محصولات فروشگاه کمی از نظر زمانی بهم ریخته هستن یعنی بازی قدیمی اول و جدید توی صفحه ی دیگه قرار داره که به دلیل دسته بندی موضوعی به وجود امده پس وقتی وارد فروشگاه شدید به بخش لیست محصولات سری بزنید و محصول مورد نظر تون از اونجا پیدا کنید.البته این کار برای سرعت بخشیدن به جست وجوی شماست.

باتشکر از اینکه به حرف های من گوش کردین(خوندین)

درضمن اپدیت نشدن چند وقت اخیر سایت هم به دلیل ساخت فروشگاه و مشکلات اینترنتی بود که برام پیش اومد که از امروز دوباره شروع به اپدیت پست ها و اضافه کردن امکانات سایت میکنیم.

ورود به فروشگاه

باتشکر

ALIREZA

 


» نظر

داستان سری Modern Warfare با شماره ی سوم به پایان می رسد

سایت PSU هفته ی گذشته در همایش Call of Duty XP که در لس آنجلس برگزار شده بود مصاحبه ای با آقای Glen Schofield مدیر و یکی از موسسان استودیوی Sledgehammer Games داشته است. لازم به گفتن نیست که ایشان که تهیه کننده ی اجرایی بازی Dead Space هم بودند خبر جالبی در مورد Call of Duty: Modern Warfare 3 داشتند و آن هم این بود که داستان سری Modern Warfare با عرضه ی سومین شماره به طور کامل خاتمه پیدا می کند. او می گوید :

“داستان سری Modern Warfare در طول دو بازی قبلی روایت شده است. ما دوست داشتیم مطمئن شویم که این بار بخش بزرگ و مهمی از داستان برای بازی بعد نمی ماند چون نمی خواستیم بازی کننده ها با یک پایان ناتمام و ادامه دار مواجه شوند و ما هم مدام داستان را کش بدهیم.”

“ما نمی خواهیم فرنچایز را به پایان برسانیم اما قصد داریم با قرار دادن یک پایان خوب و دلپذیر به داستان این سری خاتمه بدهیم.”

“اما همان طور که می دانید ما می خواهیم شخصیت های جدیدی را هم وارد داستان کنیم. Sandman, Frost و Truck هم عضو یک گروه Elite Delta Force هستند.”

آیا صحبت های Glen Schofield به این معنی است که شخصیت های محبوبی مانند سوپ مکتاویس, پرایس و ماکاروف را برای آخرین بار در Modern Warfare 3 می بینیم؟ شاید. با این حال کاری از دست ما بر نمی آید به جز این که منتظر پایان سری Modern Warfare بمانیم البته شاید هم بعد از Modern Warfare 3 هم داستان تازه ای شروع شود که ادامه ای بر این سری باشد.


» نظر

وقتی عمو بیلی لامبورگینی میخواد!!!!!!

درامد چند لحظه بیل بزرگ(بیل گیتس : رئیس کمپانی مایکروسافت)


ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   6   7