سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستان سری Modern Warfare با شماره ی سوم به پایان می رسد

سایت PSU هفته ی گذشته در همایش Call of Duty XP که در لس آنجلس برگزار شده بود مصاحبه ای با آقای Glen Schofield مدیر و یکی از موسسان استودیوی Sledgehammer Games داشته است. لازم به گفتن نیست که ایشان که تهیه کننده ی اجرایی بازی Dead Space هم بودند خبر جالبی در مورد Call of Duty: Modern Warfare 3 داشتند و آن هم این بود که داستان سری Modern Warfare با عرضه ی سومین شماره به طور کامل خاتمه پیدا می کند. او می گوید :

“داستان سری Modern Warfare در طول دو بازی قبلی روایت شده است. ما دوست داشتیم مطمئن شویم که این بار بخش بزرگ و مهمی از داستان برای بازی بعد نمی ماند چون نمی خواستیم بازی کننده ها با یک پایان ناتمام و ادامه دار مواجه شوند و ما هم مدام داستان را کش بدهیم.”

“ما نمی خواهیم فرنچایز را به پایان برسانیم اما قصد داریم با قرار دادن یک پایان خوب و دلپذیر به داستان این سری خاتمه بدهیم.”

“اما همان طور که می دانید ما می خواهیم شخصیت های جدیدی را هم وارد داستان کنیم. Sandman, Frost و Truck هم عضو یک گروه Elite Delta Force هستند.”

آیا صحبت های Glen Schofield به این معنی است که شخصیت های محبوبی مانند سوپ مکتاویس, پرایس و ماکاروف را برای آخرین بار در Modern Warfare 3 می بینیم؟ شاید. با این حال کاری از دست ما بر نمی آید به جز این که منتظر پایان سری Modern Warfare بمانیم البته شاید هم بعد از Modern Warfare 3 هم داستان تازه ای شروع شود که ادامه ای بر این سری باشد.


» نظر