سفارش تبلیغ
صبا ویژن

S.T.A.R.S group

S.T.A.R.S کوتاه شده? عبارت Special Tactique And Rescue ُServis است. استارز شاخه? ضربتی پلیس شهر راکن است که وظیفه دارد در مواقع اضطراری به نجات شهر و شهروندان بپردازد و به منظور مبارزه? ویژه با قانون‌شکنی و تروریسم در سال ???? بنیانگذاری شد. این گروه ماموریت‌های ویژه? RPD، بخشی از ایده‌های شهردارشهر راکون برای روشن‌تر شدن آینده? شهر را سامان داد. گروهی که در حقیقت به توصیه? شرکت آمبرلا و توسط آلبرت وسکر بنیانگذاری شد. استارز از دوازده مامور زبده و بسیار کاردان تشکیل شده بود که در غالب دو تیم در یک مجموعه گرد هم جمع شده بودند. تیم نخست، آلفا نام داشت که فرماندهی آن را آلبرت وسکر برعهده داشت. نام تیم دوم، براوو بود که فرماندهی آن در اختیار انریکو مارینی قرار داشت.

دو سال پس از تشکیل این گروه، رویدادهای عجیبی در کوهستان آرکلی رخ می‌دهد. چندین قتل که به شکل بسیار ددمنشانه‌ای اتفاق افتاده بود. در شامگاه ?? جولای ????، یک قطار مسافربری، در نزدیکی کوهستان آرکلی به دلایل نامشخصی منهدم می‌شود. دوساعت پس از این رویداد استارز خود را وارد این ماجرا کرد.

در سری بازی های RESIDENT EVIL کاربر در هر بازی کنترل یکی از اعضای استارز را بر عهده دارد. در RESIDENT EVIL 1 (جیل ولنتاین و کریس ردفیلد) در RESIDENT EVIL 2 (لئون کندی و کلر ردفیلد [او جز استارز نیست ولی خواهر کریس ردفیلد است] ) در RESIDENT EVIL 3

 (جیل ولنتاین)  در RESIDENT EVIL 4 (لئون کندی) و در RESIDENT EVIL 5 (کریس ردفیلد و شوا آلومار) را بر عهده دارد.

اعضای S.T.A.R.S :


S.T.A.R.S Group

تیم آلفا (Alpha team)

تیم آلفا ( Alpha team)، تیم نخست و اصلی گروه استارز محسوب می‌شد که فرماندهی آن را آلبرت وسکر برعهده داشت. این تیم درکل از شش مامور تشکیل می‌شد.

پس از مفقود شدن تیم براوو، استارز تیم اصلی خود را در ?? جولای ???? به کوهستان آرکلی روانه ساخت. تیم آلفا پس از فرود بالگردشان، به جستجو پرداختند اما طولی نکشید که آنها هم در متن انتقام‌گیری دکتر مارکوس و طغیان ویروس تی افتادند. جوزف فراست نخستین عضو تیم آلفا بود که مورد حمله? سگ‌های مبتلا به ویروس تی قرار گرفت. جیل ولنتاین این رخداد را مشاهده کرد و سپس توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفت اما توسط کریس ردفیلد نجات یافت. در ادامه هر دو توسط آلبرت وسکر نجات یافتند و از سگ‌ها فرار کردند. براد ویکرز، خلبان تیم از ترس آنجا را ترک کرد و تیم برای در امان ماندن از سگ‌ها خود را به یک عمارت در آن منطقه رساندند. پس از ورود به عمارت، کریس و سایر اعضای تیم رویدهای زیادی را مشاهده می‌کنند. در جریان این رویدادها، مشخص می‌شود که آلبرت وسکر، پژوهشگر شرکت آمبرلا بوده و فعالیت‌های غیر قانونی انجام می‌داده‌است. وسکر، کریس را با تایرانت آشنا می‌کند اما تایرانت در حرکتی عجیب وسکر را می‌کشد. کریس پس از روبه‌رو شدن با تایرانت که یکی از پروژه‌های مخفیانه و اصلی شرکت آمبرلا بود - سرانجام پس از دو نبرد او را کشته و به همراه جیل، ربکا و بری بارتون پیش از انهدام عمارت از آنجا می‌گریزد.

آلبرت وسکر گروه استارز را به منطور پیشبرد هدف‌های شرکت آمبرلا بنیانگذاری کرده بود. او پژوهشگر شرکت آمبرلا بود اما تصمیم داشت تا مستقل از آمبرلا، به هدف‌های خود دست یابد. پس از انتقام‌گیری مارکوس، وسکر و ویلیام برکین از این رویداد به سود خود استفاده کردند تا خود را از آمبرلا جدا کنند. به همین دلیل وسکر از گروه استارز (که از بهترین و زبده‌ترین ماموران بودند) استفاده کرد تا میزان توانایی مخلوقات خود را بسنجد. در نهایت نیز مرگ او توسط تایرانت یک مرگ غیر واقعی بود. او با این نقشه به همگان وانمود کرد که مرده‌است تا با آسودگی بیشتر، مستقل از آمبرلا، به هدف‌های خود نزدیک شود.

بازماندگان استارز، پس از ورود به شهر، قصد افشاگری فعالیت‌های غیر قانونی آمبرلا را داشتند اما مدرکی برای متهم کردن آمبرلا در اختیار نداشتند. آنها پس از صحبت با آیرونز، از او درخواست کردند تا به آنها کمک کند، اما آیرونز پیش از این‌ها از طرف آمبرلا رشوه دریافت کرده بود. آیرونز برای جلوگیری از اقدامات عدی، استارز را منحل اعلام می‌کند.

بری بارتون ( Barry Burton)، یکی از اعضای اصلی تیم آلفای استارز و شخصیت یاری‌رسان جیل ولنتاین، در نسخه نخست بازی رزیدنت ایول است. او در بازی‌های Re: Gaiden(از شخصیت‌های اصلی) و رزیدنت ایول ?: نسخه طلایی(در مینی‌گیم Mercenaries) به عنوان شخصیت قابل کنترل حضور دارد. کار صداگذاری این شخصیت، در نسخه‌ی نخست رزیدنت را Barry Gjerde، در بازی بازسازی شده‌ی نسخه‌ی نخست Ed Smaron و در رزیدنت ایول 5: نسخه‌ی طلایی Jamieson Price انجام دادند. بری بارتون در 1 دسامبر 1962 متولد شد. او از اعضای پیشین نیروی هوایی و دوست خانوادگی کریس ردفیلد بود. کریس با پیشنهاد او، به گروه استارز پیوسته بود. نام همسر بری، کتی بارتون و فرزندانش، مویرا بارتو و ژولی بارتون هستند، که بری بسیار به آنها وابسته و علاقمند بود. آلبرت وسکر، از این نقطه‌ضعف بری، به سود خود استفاده می‌کرد و همواره در برابر همکاری نکردن بری در نقشه‌هایش، خانواده‌ی او را مورد نهدید قرار می‌داد.

در جریان رویداد کوهستان آرکلی، تیم براووی استارز جهت بررسی به کوهستان آرکلی اعزام شدند. با مفقود شدن تیم براوو، استارز، تیم اصلی خود (تیم آلفا) را به محل اعزام می‌کند. بری بارتون نیز در این تیم حضور داشت. اعضای تیم آلفا پس از حمله‌ی سگ‌های وحشی، به درون عمارت اسپنسر پناه می‌برند اما این عمارت هرگز امن‌ نبود. در هر حال، بری بارتون، جیل ولنتاین، کریس ردفیلد و ربکا چمبرز موفق شدند پس از این رویدها، با استفاده از هلیکوپتر از عمارت بگریزند.

پس از رویداد عمارت اسپنسر، بری برای تامین امنیت خانواده‌اش، آن‌ها را به کانادا منتقل کرد و در کنار کریس و جیل، در تلاش برای افشای جنایت‌های شرکت آمبرلا برآمد، اما کاری از پیش نبرد. کریس برای بررسی بیشتر فعالیت‌های غیرقانونی آمبرلا به اروپا رفت و منتظر بود تا جیل و بری به او بپیوندند. در جریان شیوع ویروس T در شهر راکون و تبدیل شدن مردم شهر به زامبیها، بری شهروندانی که هنوز به ویروس مبتلا نشده بودند را با بالگرد از شهر خارج کرد. بری بارتون برای نجات جیل به شهر بازگشت و با کارلوس اولیویرا برخورد کرد. کارلوس یکی از اعضای U.B.C.S است و به همراه جیل درتلاش برای فرار از شهر بود. سرانجام نیز، پیش از نابودی کامل شهر به وسیله‌ی بمب هسته ای، بری، کارلوس و جیل با کمک بالگرد از شهر می‌گریزند.

براد ویکرز ( Brad Vickers) ، نام یکی از عضوهای تیم آلفا بود. او در سال ???? در شهر دلوچیا متولد شد. براد پیش از آنکه خلبان تیم آلفا باشد، مسئول حفاظت از مواد شیمیایی بود. او یک جنگجوی خوبی نبود و معمولا عصبی بود. او همیشه از اینکه به عنوان نخستین فرد با خطر روبه‌رو شود گریزان بود. در جریان فرستاده شدن تیم آلفا به کوهستان آرکلی، براد خلبان بالگرد تیم بود. پس از رخ دادن نخستین خطر او از ترس فرار کرد اما چندین بار با هم تیمی‌هایش تماس برقرار کرد. سیستم رادیویی هم‌تیمی‌های او، دچار مشکل بود و صدای آنها را نمی‌شنید. او سرانجام پس از پایان ماموریت کریس در عمارت اسپنسر، با او تماس گرفت و گفت که این آخرین پیام است و اگر، زنده بودن هم‌تیمی‌هایش را متوجه نشود، دیگر برای کمک باز نخواهد گشت. کریس نیز با کمک یک منور، زنده بودن خود و سایر هم‌تیمی‌هایش را به او نشان داد و براد نیز به کمک آنها رفت. سرانجام نیز کریس با راکتی که از براد گرفت، تایرانت را نابود کرد.

در جریان طغیان شهر راکون، براد ویکرز نیز در شهر راکون حضور داشت. او سرانجام در ?? جولای ????، به دست NEMESIS کشته می‌شود. کار صداگذاری این شخصیت را در رزیدنت ایول ? Evan Sabba، در رزیدنت ایول(نسخه بازسازی شده) Adam Paul و در رزیدت ایول:تاریخچه تاریکی Johnny Yong Bosch، انجام دادند.

جوزف فراست ( Joseph Frost) ، نام یکی از عضوهای تیم آلفا بود. او در سال ???? متولد شد. جوزفف دارای مهارت رانندگی بالا و شخصیت نکته‌سنجی بود. در جریان فرستاده شدن تیم آلفا به کوهستان آرکلی، جوزف نخستین عضو از تیم آلفا بود که پس از مورد حمله فرار گرفتن سگ‌های وحشی، کشته شد. کار صداگذاری لین شخصیت را در رزیدنت ایول(نسخه بازسازی شده) Adam Paul برعهده داشت.

 


تیم براوو (Bravo team)

تیم براوو ( Bravo team)، تیم دوم گروه استارز محسوب می‌شد که فرماندهی آن را انریکو مارینی برعهده داشت. این تیم درکل از شش مامور تشکیل می‌شد.

استارز در مرحله? نخست، تیم براوو را به منظور بررسی و تحقیق درباره? این پرونده به کوهستان آرکلی فرستاد. هلیکوپتر تیم دچار نقص فنی شد و سقوط کرد، اما اعضای تیم همگی از این حادثه زنده ماندند. جستجو و تحقیق پیرامون دلیل این حادثه آغاز شد. ربکا که از اعضای تازه‌کار گروه محسوب می‌شد نیز در این ماموریت حضور داشت. او پس از یافتن قطار وارد آن شد و پس از مدتی با بیلی کوئن ملاقات کرد. آن دو با یکدیگر به تحقیق پیرامون این رویداد پرداختند. زامبی‌ها و مخلوقات عجیب دیگری در آن قطار وجود داشت. این مخلوقات پیش از این انسان‌ها و موجودات معمولی بودند که پس از ابتلا به ویروس T، ساختار بدن آنها به این شکل در آمده بود.. هر جانداری که به این ویروس مبتلا شود، کشته می‌شود و در برابر، جریان الکتریکی ضعیفی را در بدن شخص مبتلا ایجاد می‌کند. این جریان الکتریکی ضعیف سبب به کار افتادن مجدد برخی از سیستم‌های حیاتی بدن می‌شود اما این شخص دیگر یک موجود مرده و بی‌خرد است و فقط سعی می‌کند نیاز خود را به غذا برطرف کند. فقط یک‌بار گزش توسط زامبی‌ها کافی است تا ویروس تی از زامبی به بدن فرد سالم منتقل شود، تا یک زامبی جدید متولد شود. این ویروس توسط دکتر جیمز مارکوس کشف شده بود. اوزول ای اسپنسر به مارکوس خیانت کرده و دستور می‌دهد تا او را بکشند اما مارکوس توسط یک زالو که به بدنش وارد شده بود زنده ماند و پس از ده‌سال بدن او توسط زالوی ملکه به شکل کامل باز سازی شد. اینک مارکوس در اندیشه? انتقام از اسپنسر و شرکت آمبرلا برآمده و ویروس تی را در کوهستان آرکلی پخش می‌کند. ربکا و بیلی در ادامه به عمارت دکتر جیمز مارکوس وارد شدند و سرانجام او را نابود کردند. اما در تمام این مدت، هیچ پیامی از ماموران تیم براوو به دفتر گروه استارز نمی‌رسد.

انریکو مارینی ( Enrico Marini) ، نام فرمانده? تیم براوو و پس از آلبرت وسکر فرمانده کل استارز بود. او در سال ???? متولد شد. پس از فرستاده شدن تیم براوو به کوهستان آرکلی، بالگرد آنها سقوط می‌کند اما اعضای تیم زنده می‌مانند. آنها به جستجو و تحقیق پیرامون جنایت‌های کوهستان آرکلی پرداختند. انریکو و همراهانش، یک خودروی ون نظامی را در حالیکه منهدم شده بود پیدا می‌کنند. در کنار این خودرو دو افسر پلیس که مرده بودند نیز وجود داشت. انریکو در خودرو پرونده? یک زندانی به نام بیلی کوئن را پیدا می‌کنند اما خود بیلی از آنجا فرار کرده بود. ربکا چمبرز و ادوارد دیوای دو عضو تیم او بودند که از تیم اصلی جدا شدند و از راه سیستم رادیویی با انریکو در ارتباط بودند. انریکو در جستجوهایش وارد مقر زیرزمینی آمبرلا در شهر راکون می‌شود و با ربکا ملاقات می‌کند و از او می‌خواهد که در کنار تیم به جستجو بپردازد، اما ربکا در جستجوی بیلی کوئن بود و از انریکو خواست تا این را بپذیرد.

انریکو و تیمش، در ادامه عمارت اسپنسر را پیدا کردند. آن منطقه دارای مخلوقات عجیب زیادی بود. تیم براوو پس از حمله? این مخلوقات به شدت آسیب دیده و از یکدیگر جدا شدند. انریکو به سمت غارهای زیرزمینی آن عمارت فرار می‌کند. او در آنجا سندها و مدارکی را پیرامون آلبرت وسکر و کار کردن او برای آمبرلا پیدا کرد. او به خیانت وسکر پی برده بود. پس از ملاقات با کریس که به همراه تیم آلفا به آنجا آمده بود، قصد داشت تا خیانت وسکر را برای کریس افشا کند اما در این لحظه وسکر به شکل مخفیانه او را می‌کشد. کار صداگذاری این شخصیت را Daniel Hagen انجام داد.

ریچارد آیکن ( Richard Aiken) ، نام یکی از عضوهای تیم براوو بود. او در سال ???? متولد شد. او در انجام کارهای ارتباطی و مخابراتی متخصص بود و به نوعی، مسئول ارتباطی تیم براوو بود. تیم براوو پس از پیدا کردن عمارت اسپنسر، مورد حمله? مخلوقات عجیبی قرار گرفت و اعضای آن برای نجات جان خویش، از یکدیگر جدا شدند.

ریچارد وارد عمارت شد و در آنجا ربکا چمبرز را در حال استراحت مشاهده کرد. آنها به جستجوی انریکو پرداختند و در ادامه توسط یک مار غول‌پیکر مورد حمله قرار گرفتند. زمانی‌که ریچارد جان ربکا را نجات داد، توسط مار به شدت زخمی شد. پس از این رخداد او به هر شکل ممکن می‌میرد؛ نوع مرگ او در نسخه‌های مختلف بازی و سناریوهای آن متفاوت است اما مرگ او به شکل دقیق، به دلیل سمی شدن وی پس از گزیدگی توسط مار است. کار صداگذاری این شخصیت را در رزیدنت ایول(نسخه بازسازی شده) Joe Whyte و در بازی رزیدنت ایول:تاریخچه آمبرلا  Yuri Lowenthal انجام دادند.

ادوارد دیوای ( Edward Dewey) ، نام یکی از اعضای تیم براوو بود. او در سال ???? متولد شد. تیم براوو پس از فرود در کوهستان آرکلی، جستجوهای خود را آغاز کردند. ادوارد دیوای و ربکا چمبرز به همرا یکدیگر به جستجو و تحقیق پرداختند. او در ادامه پس از آنکه به ویروس تی دچار شد، در مقابل ربکا به زامبی تبدیل شد و سپس کشته شد.

 

فورست اسپیر ( Forest Speyer) ، نام یکی از اعضای تیم براوو بود. او در سال ???? متولد شد. او در تیراندازی مهارت بسیاری داشت. نقش او در تیم براوو هم‌پایه نقش کریس ردفیلد در تیم آلفا بود. این دو شخصیت همواره با هم در تیراندازی رقابت می‌کردند. پس از فرود تیم براوو در کوهستان آرکلی، آنها در ادامه عمارت اسپنسر را پیدا کردند. آن منطقه دارای مخلوقات عجیب زیادی بود. تیم براوو پس از حمله? این مخلوقات به شدت آسیب دیده و از یکدیگر جدا شدند. فورست اسپیر نیز به درون عمارت فرار کرد و در آنجا توسط کلاغ‌های خون‌آشام کشته شد.

کنث جی. سولیوان ( Kenneth J. Sullivan) ، نام یکی از اعضای تیم براوو بود. او در سال ???? متولد شد. پس از فرود تیم براوو در کوهستان آرکلی، آنها در ادامه عمارت اسپنسر را پیدا کردند و پس از حمله? مخلوقاتی عجیب از یکدیگر جدا شده و هریک به شکلی وارد آنجا شدند. سولیوان، تا زمان ورود تیم الفا در عمارت بود و به محض ورود اعضای تیم آلفا به عمارت، صدای شلیک گلوله‌ای شنیده شد. این صدای شلیک سولیوان بود که درحال دفاع از خود دربرابر زامبی بود، اما سرانجام او توسط زامبی کشته شد.

ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) ، شخصیت اصلی بازی رزیدنت ایول:صفر (RESIDNt EVIL:Zero)، در کنار بیلی کوئن است. ربکا یک عضو تازه کار در گروه استارز (S.T.A.R.S) محسوب می شد که دارای تخصص پزشکی بود. او در حقیقت مسئول کمک های اولیه در گروه بود.آلبرت وسکر رئیس استارز، او را در تیم براوو جای داد. ربکا در بازی رزیدنت ایول، نیز دارای یک نقش کوتاه، اما تاثیر گذار بود و در این بازی جان کریس ردفیلد(Chris Redfield) را نجات داد.

 

 

 

نام توضیحات
جیل ولنتاین نامزد کریس ردفیلد
کریس ردفیلد نامزد جیل ولنتاین و برادر کلر ردفیلد
آلبرت وسکر فرمانده گروه آلفا و کل تیم استارز و جاسوس آمبرلا
ربکا چمبرز امدادگر گروه آلفا
براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفا
بری برتون جانشین فرمانده تیم آلفا
جوزف فروست متخصص ماشین آلات و مامور اکتشاف تیم آلفا
انریکو مارینی فرمانده تیم بتا و نایب رییس استارز
فارست اسپیر متخصص مواد منفجره و تک تیر انداز, او همدست وسکر است
ریچارد آیکن متخصص بیسیم
کنت سالیوان داروساز و دیده بان گروه

» نظر