سفارش تبلیغ
صبا ویژن

AssassinsCreedRevelations

همانطور که پیش از این هم مشخص شده بود اکثر بازی در قسطنطنیه ( ترکیه امروزی ) جریان دارد . شهر به چهار بخش مختلف تقسیم شده : کنستانتین - بخش امپراطوری   - Beyazid و   Galata

اتزیو در این بازی بیش از 50 سال سن دارد و مجهز به وسیله جدیدی به نام   hookblade است که بوسیله آن می تواند فواصل طولانی رو به سرعت طی کرده و دشمنان رو به سمت خودش بکشد تا   Combo ویژه ای رو آن ها انجام دهد  ! . Hookblade سرعت بازی رو 30 % بیش از پیش کرده است .

قهرمان میانسال ما می تواند از 300 نوع بمب مختلف استفاده کند .

قدرت دید عقاب ( Eagle Vision ) به حس عقاب ( Eagle Sense ) تغییر پیدا کرده است . Alex Amancio از یوبی سافت در این مورد گفت : " با استفاده از ES شما می تونید تخمین بزنید که اون ( سرباز ) کجا میره ، ازش جلو بیفتید ، تله یا بمبی کار بگذارید و برای اون کمین کنید . "

Borgia Towers به Assassin’s Dens ( مخفی گاه اساسینز ) تغییر پیدا کرده اند . در این شماره باید سناریوهای مختلفی را برای از بین بردن تمپلرها به انجام برسانید . وقتی یک Assassin’s Den ساخته شد شما می توانید ساختمان آن را ارتقاء و در باقی مناطق گسترش دهید و حتی برای رفت و آمد Zipline هایی بین آن ها قرار دهید و از دست گاردها فرار کنید . در هنگامی که این مخفی گاه ها مورد حمله قرار می گیرند در صورتی که خودتان نزدیک محل آن ها نباشید ، می توانید سربازانی را به این لوکیشن ها بفرستید تا تهدید را خنثی کنند .

سقف Leveling بازی از 10 لول به 15 لول افزایش پیدا کرده است . ماموریت های جانبی بازی جای خودشان را به رخدادهای تصادفی داده اند . برای مثال وقتی در حال گذشتن از منطقه ای هستید مغازه داری را می بینید که ازش دزدی شده ، حالا شما می توانید به دنبال دزد رفته یا به راه خود ادامه دهید .

دزدموند Safe Mode ای را در آنیموس پیدا کرده که Black Room نام دارد . در این بخش شما میتوانید به خاطرات فراموش شده دزدموند دسترسی داشته باشید . دزموند تلاش داره لایه های متلاشی شده ضمیر ناخودآگاهش رو دوباره کنار هم قرار بده .

سازنده ها در این بازی از سیستم موشن کپچر جدیدی برای چهره کاراکترها استفاده کرده اند که Mocam نام دارد. Game Informer این سیستم رو با سیستم ضبط حالات صورت ِ L.A Noire مقایسه کرده .

بخش مولتی پلیر به بازی بازگشته و این بار تمرکز بیشتری بر روی خط داستانی دارد . شما می توانید ظاهر کاراکتر و سلاح های اون رو هم شخصی سازی کنید و Guild های جدیدی را بسازید .




» نظر