سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود بازی NBA 2K11

تابه حال بازی بسکتبال را تجربه کرده اید ؟
آیا می دانید بسکتبال ترکیبی از دو بازی مشهور در ورزش به حساب می آید واگر ورزشکار به این دو ورزش آگاهی کامل داشته باشد می تواند یکی از بهترین های این رشته محسوب شود ؟
                                                                                                        
نام بازی:NBA2K11
سازنده : Visual Concepts
ناشر : 2K Sports
پلتفورم : همه ی سیستم ها
تاریخ عرضه : 5 اکتبر 2010 | سه شنبه 13 مهر 1389
سبک : شبیه سازی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا
بسکتبال ترکیبی از فوتبال با شطرنج است ولی نه به آن طورتی که شما در ذهن دارید.بسکتبال به دویدن بیشماری که در فوتبال وجود دارد و همینطور به فکری که در مورزش شطرنج حاکم است احتیاج دارد ،اگر فرد بتواند این دو فاکتور را در هم ادغام کند و رابطه منطقی بین این دو برقرار کند مطمئن باشید یکی از بهترین ها خواهد بود .سلطان مطلق بسکتبال جهان محسوب می شود و لیگ آن به NBA معروف است که هر ساله شاهد نقش آفرینی بازی کنان تیم های این لیگ هستیم که هر کاری که به ذهنتان می رسد قادر هستند با توپ انجام دهند .یکی از مشهور تریم و محبوب ترین نسخه های بازی بسکتبالی که وجود دارد NBA2K نام دارد که نسخه 11 آن به تازگی وارد بازار شده است و توانسته امتیازات مناسبی را از آن خود کند و بسیار بهتر از نسخه 10 خود کار کند و بازیبازان را راضی نگه دارد .
نسخه 11 ان بی ای بیسار واقع گرایانه تر به طوری که کامل از نمونه های واقعی الگو برداری شده است .گرافیک بازی همانند نسخه های پیشین بسیاز نینظیر و واقعی کار شده به طوری که عرق روی بدن بازیکنان به طور آشکار قابل شماهده است .ان بی ای 11 تاکتیکی تر از نسخه 10 آشده و به گفته سازندگان انواع مدل دریبل ها در بازی گنجانده شده تا بازیباز تعامل بسیار بیشتری با این محصول داشته باشد .چهره گزارشگز و چهره تماشاگران هم در نوع خود بسیار جالب است و بسیار طبیعی تر از قبل کار شده است.
شما میدونید که چطور Kobe -- یکی از ستارگان NBA -- حرکت spin move را با یک پرش به pull-up تبدیل میکند ؟ این حرکتی بود که در نسخه ی قبل شما قادر به انجام آن نبودید . ولی بازی نمیخواهد که نسبت به نسخه ی قبل پیشرفتی نداشته باشد . در این نسخه ستارگان دنیای NBA از جمله Kobe قادر خواهند بود حرکات منحصر به فرد خود را تنها با فشار دادن LT توسط شما انجام دهند . این حرکات شامل انواع و اقسام دریبل های size-up توسط بازیکنان نیز میشود . اگر هم LT و RT را با هم فشار نگه دارید بازیکن در هر نقطه از زمین که باشد post-up میشود . در کل مکانیزم دریبلینگ در بازی دچار تغییر و تحول اساسی شده است . علاوه بر مکانیزم جدید دریبل در بازی سازندگان در این نسخه از سیستم پاس کاری جدیدی نیز استفاده خواهند کرد . سازندگان بازی میخواهند همان سیستم پاس کاری که در NBA Live 10 مشاهده شد را در NBA 2K10 نیز پیاده سازی کنند . این سیستم این گونه است که شما با فشردن کلید RB میتوانید بالای سر بازیکنان دیگر یک کلید را داشته باشد و با فشار دادن آن ها میتوانید که توپ را به آن بازیکن بدهید . البته با نگاه داشتن هر دکمه نیز میتوانید کنترل آن بارزیکن را به عهده بگیرید و با رها کردن آن توپ به آن بازیکن پاس داده میشود . یکی دیگر از بخش های بازی Play calling میباشید که امسال عملکرد آن بهینه تر شده است . به این گونه که با دکمه ی رابط LB میتوانید لیست تاکتیک هایی که میتوانید اجرا کنید را مشاهده کنید که برای انجام هر کدام یک دکمه ی رابط در نظر گرفته شده است و سپس با فشردن آن آن تاکتیک را اجرا کرده و امتیاز کسب کنید .

برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .

از دیگر ویژگی های این نسخه ی بازی قابلیت Fake pass میباشد که پیشرفت کرده است و شما میتوایند با فشار دادن دکمه ی شوت و رها کردن سریع آن بازیکن مقابل خود را به سمت دیگری بکشید و خود به راحتی یک امتیاز بگیرید . امسال هر تیم در بازی دارای 30 حرکت و تاکتیک اختصاصی و که این اطلاعات توسط 1,000 کارشناس و مربی که بازی های NBA را دنبال کرده اند به دست آمده است -- شامب Overall بازیکنان هم میشود -- . این همه جزییات نگری 2K بازی ساخت این شرکت را به بهترین و شبیه ترین شبیه ساز بسکتبال تبدیل میکند . مثلا Lebron James -- یکی از ستارگان NBA -- پرش هایش شبیه به واقعیت ، crossover هایش ، حرکات پایانی و زیر سبد او و از همه مهم تر چهره ی او . همه چیز مانند واقعیت . خوب است کمی هم به فیزیک بازی بپردازیم . امسال استیل بازیکن ها و برخورد های آن ها بسیار خوب کار شده است و شما کنترل کامل بازیکن ها در هر زمان حتی موقع افتادن به روی زمین هم در اختیار دارید ولی متاسفانه سازندگان چیز بیشتری در مورد فیزیک بازی نگفته اند .قسمت گرافیک بازی نیز که جای بحث زیادی ندارد !‌یکی از بهترین بازی های ورزشی در زمینه ی گرافیک بازی های 2K میباشند و یکی از دلایل موفقیت آن ها نیز همین میباشند . بدون شک هر قدر به 5 اکتبر = 13 مهر ماه نزدیک میشویم اطلاعات بهتری از NBA2K11 به دست خواهیم آورد ولی با همین اطلاعات نیز میتوان یکی از جوایز بهترین بازی ورزشی را برای این بازی در نظر گرفت .


 حداقل سیستم مورد نیاز بازی:
پردازنده : پنتیوم 4 2.4 گیگاهرتز پردازنده تنها هسته یا معادل آن (2.8 گیگاهرتز برای ویندوز ویستا)
رم : 512 مگابایت یا بیشتر (1 گیگابایت برای ویندوز ویستا)
دیسک درایو : 8x یا سریعتر درایو دی وی دی
هارد : 10.5 گیگا بایت و یا بیشتر فضای رایگان
ویدئو : DirectX 9.0c سازگار (پایین را ببینید)
صدا : DirectX 9.0c سازگار
ورودی : صفحه کلید و یا دو آنالوگ گیم پد

کارت گرافیکی با 128 مگابایت حافظه یا بیشتر و یکی از چیپ ست های زیر مورد نیاز است :

آتی X1300 یا بیشتر ؛
انویدیا 6600 یا بیشتر ؛
DirectX 9.0c سازگار با کارت سایه زن مدل 3.0 پشتیبانی

سیستم پیشنهادی:

پردازنده : 3 گیگاهرتز پردازنده دو هسته یا معادل آن
رم : 2 گیگا بایت
دیسک درایو : 8x یا سریعتر درایو دی وی دی
هارد : 10.5 گیگا بایت و یا بیشتر فضای رایگان
ویدئو : سایه زن مدل 3.0 با پشتیبانی از رم 512 (انویدیا (راست) ، جیفورس (راست) ، 7،900 پیداکنید و یا بهتر)
صدا : 100 ? DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا
ورودی : دوگانه آنالوگ گیم پد
DirectX 9.0c یا DirectX 10


» نظر