سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی کردن دو بازی مخفی در Black Ops



شاید شما هم نام Dead Ops Arcade را در اچیومنت ها یا تروفی ها Black Ops دیده باشید و از خود پرسیده باشید که این Mode کجای بازی قرار دارد و چه جور مود ـی می باشد، جواب شما اینجاست.


Treyarch دو سوپرایز Retro در Black Ops قرار داده است که یکی از آنها Dead Ops Arcade می باشد. در این Mode از بازی شما همانند دیگر مپ های زامبی مود در مقابل موج هجوم زامبی قرار میگیرد. اما نه در نمای اول شخص بلکه از نمای بالا ! این Mode بسیار سرگرم کننده طراحی شده است و بصورت چندنفره هم قابل بازی است. و سوپرایز دیگر هم یک بازی Adventure مبتنی بر متن است.

                                                                                      

اما برای بازکردن این دو بازی باید چه کاری انجام دهیم ؟ این کار بسیار ساده است. در منوی اصلی بازی دو دکمه ی RT + LT یا L2 + R2 را پشت سرهم بزنید تا شخصیت بازی از صندلی بلند شود، حالا بسوی کامپیوتر رفته و با استفاده از آن کد های زیر را وارد کنید.

برای باز کردن Dead Ops Arcade کلمه ی DOA را وارد کرده و Enter بزنید. همچنین برای باز کردن دیگر بازی نام برده شده واژه ی ZORK را وارد کنید.

گفتنی است شما با بلند شدن از روی صندلی در منوی اصلی یک اچیومنت ، با وارد شدن به Dead Ops Arcade یک اچیومنت و با وارد شدن به بازی دوم اچیومنتی دیگر دریافت میکنید. بعلاوه Dead Ops Arcade شامل اچیومنت های دیگر نیز هست. این دو بازی را از دست ندهید.


» نظر