سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Bulletstorm | PC Thread

سازنده : People Can Fly و Epic Games

ناشر : Electronic Arts

سبک : First-Person Shooter

تاریخ انتشار : 22 فوریه 2011 | سه شنبه، ?? اسفند ????

مود : Singleplayer و Multiplayer

پلتفورم ها : PC - PS3 - XBox360

------------------------------------------------------


مقدمه :

بازی Bulletstorm یا طوفان گوله عنوانی است که در سبک اول شخص شوتر که در نمایشگاه E3 سال گذشته میلادی به نمایش در آمد ، این بازی توسط خالق سری Gears Of War جناب Cliff Bleszinski در این نمایشگاه به همگان معرفی شد که قرار است در تاریخ سه شنبه، ?? اسفند ???? عرضه شود . استدیو People Can Fly که زیر مجموعه کمپانی معروف Epic Games است ، کار ساخت این بازی را برعهده گرفته است . تهیه کنندگی این عنوان ، به عهده آقایان Adrian Chmierlarz و Tanya Jessen و جناب Adrian Chmierlarz در نقش طراح ارشد هستند.


توضیحات :

داستان بازی از این قرار است که سفینه های بسیاری در سرتاسر منظومه در حال رفت و آمد هستند . کنفدراسیونی ظالم بر کل جهان تسلط دارد و تمام حرکات این سفینه ها را زیر نظر دارد . شخصیت اصلی بازی که یک دزد هست ، سابقه درگیری با این کنفدراسیون را دارد که طی یک درگیری کوچک با سفینه کنفدراسیون ، سفینه شخصیت اصلی بازی نابود میشود و او به سیاره ای با انسان ها و گیاهان گوشت خوار پرتاب میشود . شما به ناچار و برای حفظ جان خود باید با این دشمنان گوشت خوار مبارزه کنید تا راهی را برای نجات یافتن از این سیاره بیابید .

گرافیک بازی خوشبختانه جزو نکات مثبت این عنوان جای دارد . موتور بازی Unreal Engine 3 نام دارد که بسیار قدرتمند است . طبق تریلر ها و تصاویر جزئیات و چشم انداز های بازی بسیار زیبا کار شده اند . افکت ها مانند گرد و غبار های وسایل نقلیه و خروج آتش از لوله اسلحه به خوبی طراحی شده اند و به شما نوید یک بازی جذاب رو میدهد .

یکی از ویژگی های بارز طوفان گوله ، گیم پلی عالی و نسبتا جدید آن است . این گیم پلی شامل نکات زیادی میشود که در اینجا به شماری از آن میپردازیم :

1. استفاده از لگد برای پرتاب دشمنان به سمت آسمان و آبکش کردن آنان به وسیله اسلحه
2. امکان استفاده از شلاق برای سلاخی کردن یا گرفتن دشمنان خود حتی در فاصله بیست متری
3. استفاده از محیط اطراف برای نابود کردن دشمنان ؛ این ویژگی یکی از ویژگی های نسبتا جدیدی است ، بطور مثال شما میتوانید با استفاده از شلاق یا لگد دشمن خود را به محیط اطراف پرت کنید ، این محیط اطراف شامل تیغه های کاکتوس ، سیم های برق ، گیاهان گوشت خوار و ... هستند .
4. استفاده از سلاح جدیدی به نام نارنجک انداز ؛ این وسیله کاملا جدید ، از یک زنجیر و دو نارنجک متصل به دو سر زنجیر تشکیل شده است . شما می توانید با پرتاب این نارنجک انداز به دور سر دشمن مورد نظر خود ، او را ناتوان سازید ، این در حالی است که دشمن سراسیمه به سمت یاران خود میدود و نارنجک منفجر شده و شما با یک حرکت خلاقانه چند دشمن را نابود میکنید .
5. سیستم skillshot ؛ سیستم جالبی است که به میزان خلاقیت شما بستگی دارد ، هر چقدر حریف خود را خشن تر و متنوع تر نابود کنید امتیاز بیشتری خواهید گرفت !


در کل از این عنوان با تمام چشم انداز های دیدنی ، محیط های وسیع ، صدا گزاری بی نقص و گیم پلی ای عالی انتظار زیادی میرود ! و پرسش این است که آیا این بازی انتظار های گیمر های عزیز رو برآورده خواهد کرد یا نه ؟



------------------------------------------------------


سیستم مورد نیاز بازی :


Minimum requirements

* Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7

  • * Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater
  • * Memory (RAM) 1.5 GB
  • * HDD Space 9 GB available
  • * Video Card DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater
  • * Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
  • * Disc Drive 16X CD/DVD Drive

* Network Broadband Internet (TCP/IP) connection

Recommended requirements

  • * Windows Vista (SP2), or Windows 7
  • * QuadCore 2.0 GHz
  • * Memory (RAM) 2 GB
  • * HDD Space 9 GB available
  • * Video Card DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260, or ATI Radeon 4870
  • * Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
  • * Disc Drive 16X CD/DVD Drive
  • * Network Broadband Internet (TCP/IP) connection


------------------------------------------------------

اسکرین شات ها :

















------------------------------------------------------



تریلر بازی :



SD Video
HD Video




SD Video
HD Video




SD Video
HD Video


» نظر