سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین عناوین معرفی شده برای Kinect

حتماً بسیاری از شما با نام ناتال آشنا هستید. کنترلر حرکتی مایکروسافت که سال پیش در نمایشگاه E3 معرفی شد. اما دیگر باید این نام را کنار بگذارید چرا که نام رسمی پروژه‌ی ناتال گفته شد. از این به بعد باید از اسم Kinect استفاده کنید. اما غیر از تایید شدن نام این دستگاه مایکروسافت نمایشی هم از بازی‌های جدید خود که برای Kinect طراحی شده‌اند داشت. عنوان‌هایی که نشان دادند مایکروسافت به دنبال جلب نظر مشتریان جدیدی است. مشتریانی که به دنبال بازی‌های حرکتی هستند و از انجام دادن بازی‌های خانوادگی لذت می‌برند. در این مقاله تعدادی از بازی‌های مهمی که انحصاراً برای Kinect تایید شده‌اند را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب...

» نظر

بازی های ورزشی Kinect : بررسی Kinect Sports

کلکسیون‌های مینی‌گیم تنها بازی‌هایی هستند که تا این لحظه برای سنسورهای تشخیص حرکت طراحی شده است. وی نیز با بازی Wii Sports کنسول خود را معرفی کرد، پلی‌استیشن موو نیز با بازی Sports Champions دسته خود را معرفی کرد و حالا کنکت (Kinect) برای اکس‌باکس360 نیز Kinect Sports را عرضه کرده است. سرانجام سنسور تشخیص بدن اکس‌باکس عرضه شد و این بازی 6 رویداد از دنیای ورزش را به‌تصویر می‌کشد و نه‌تنها نمای خوبی از قابلیت‌های دستگاه جدید مایکروسافت دارد، بلکه بسیار هم لذتبخش است که در کنار دوستان و خانواده به انجام آن پرداخت.
 
 

ادامه مطلب...

» نظر

جزئیات بازی First Rizen 2

pianha bytes سازنده ی آلمانی این بازی سایت بازی را بروز کرده است و نام کامل بازی را اعلام کرده  First Rizen 2 : Dark waters .

“آبهای سیاه “اولی بازی این شرکت است که در  آن از تفنگ استفاده می شود .شما به عنوان یک قهرمان بی نام در شهری بندری به نام “کالدرا ” زندگی میکنید .بازی شبیه به بازی های دزد های دریایی است .وعده ی یک بازی با داستان پیچیده و پر از موقعیت های تصمیم گیری به ما داده شده .محیط و دنیای بازی بزرگ تر از دنیای بازی قسمت قبلیست و می توانید با قایق بین جزیره ها سفر کنید .انیمیشن های بازی از نوع اسکن حرکتیست  (Motion Captured ) و چهره های کاراکتر ها شبیه به واقعیت است.تا به حال 80 درصد از ساخت بازی کامل شده است .در بررسی سایت یورو گیمر نسخه XboX 360 این بازی امتیاز 4/10 و نسخه PC نمره 6/10 را کسب کرده است .

این که این بازی به امسال میرسد یا نه و اینکه نسخه PS3 آن عرضه خواهد شد هنوز مشخص نیست !


» نظر

احتمال تاخیر The Witness تا سال 2012 بسیار زیاد است.

The Witness عنوان جدیدی از سازنده بازی خلاقانه Braid ، آقای Jonathan Blow می باشد که ممکن است زمان عرضه آن از کریسمس 2011 به تاریخ نامعلومی در سال 2012 موکول شود.


ادامه مطلب...

» نظر

در تریلر جدید WWE جان سینا و هوگان مقابل هم قرار دارند.

 

یک تریلر جدید از سری بازی های کشتی کج WWE All Stars  ارائه شده که در آن جان سینا و هوگان مقابل هم قرار گرفته اند. البته تریلر خود گیم پلی بازی را نشان نمیدهد.

در WWE علاوه بر کاراکتر های جدیدی مثل جان سینا ، رندی اورتون و کوفی کینگستون امکان بازی با کاراکتر های قدیمی مثل هوگان هم وجود دارد.

این بازی 29 مارس در آمریکا ارائه میشود .و اول آوریل هم روی PS2 , PS3, 360, PS2, PSP ,Wii عرضه میشود .


» نظر

R.U.S.E را با کینکت بازی کنید !!

 

بعد از تلاش بسیار هکرها برای استفاده از حسگر حرکتی کینکت “Kinect” بر روی رایانه و به موفقیت رسیدن تلاش آنها امروز شاهد انجام بازی R.U.S.E بوسیله ی کینکت می باشیم . به تازگی هکر های آلمانی موفق شده اند تا بازی R.U.S.E را با استفاده از دستگاه کینکت استفاده کنند و با استفاده از دستان خود عمل های متفاوتی را در بازی انجام دهند .

 


» نظر

معرفی کنسولxbox360

معرفی کنسول

XBOX360

ادامه مطلب...

» نظر

نگاهی به Dragon Age 2

 

در بازی Dragon Age:Origins  ارتباط برقرار کردن با قهرمان داستان مشکل بود . چرا که شما به جای صدا با یک سری دیالوگ های متنی سروکار داشتید . مجبور به برقراری یک تلپاتی سکوت با یک محیط چت گونه هستید .

تفاوت نسخه جدید بازی کاملا صوتی شدن آن است .این تغییر بسیار قابل توجه است .با نگاهی به دمو ی  بازی با حضور  Marian Hawke قهرمان زن داستان (که به خوبی انگلیسی حرف میزند ) متوجه شدیم که مکالماتی که خط سیر داستان را تغییر میدهند یا جلو می برند طبیعی بوده  و  گیمر را به عمق بازی می برند .

ادامه مطلب...

» نظر

Red dead redemption: Undead Nightmare

 

تابه حال در بیشتر داستان ها و بازی های دیده اید که غرب وحشی (دوران وسترن باز ها) یکی از خطرناک ترین دوران تاریخ بوده است ، دورانی که مردم در بی عدالتی های فراوان زندگی می کردند و حد و مرزی برای کار هایی که انجام می دادند وجود نداشت . اگر دقت کرده باشی ددر کتاب های تاریخی آن زمان ها و حتی کتاب های تاریخ آمریکا واقعیت های آن زمان را آن طور که باید و شاید نمایش ندادند و بر روی برخی از حقایق پرده کشیدند ، حال شما می توانید غرب وحشیی را تجربه کنید که با ارواح و زامبی های فراوانی پر شده است و شما باید در میان این زامبی ها اهداف خود را دنبال کنید . درست حدس زدید  Undead Nightmare یک DLC جدید برای بازی جذاب و پر طرفدار Red Dead Redemption می باشد که دنیایی جدید را برای شخصیت اصلی این بازی جان مارستون (John Marston) بوجود می آورد و بیشتر این سوال را برای بازی بازان بوجود می آورد که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر مرز اصلی یک بازی زامبی ها باشند؟؟

ادامه مطلب...

» نظر

بازی DarkSiders نیمه تاریکی

 

در روایات خرافی قدیم آمده است که خدایان برای تنبیه انسان چهار نیروی قهریه دارند که این چهار نیرو را در قالب چهار سوار به سوی زمین گسیل می کنند تا عذاب هایشان را بر آدمی نازل کنند. نام آن ها چهار سوار قیامت (Apocalypse) است که هر کدام به نام های “جنگ”، “بلا”، “قحطی” و “مرگ” مشهور هستند. آن ها به هیچ وجه حق ندارند با هم به زمین حمله کنند و هر کدام بنا به شرایط موجود و به اذن خدایان به زمین فرستاده می شوند. تنها زمانی که هر چهار نفر آن ها اجازه ورود به دنیای انسان ها را دارند، قیامت است. در Darksiders بازی حول مهور جنگ (War) می گردد. ناگهان بدون هیچ هماهنگی قبلی سپاهیان بهشت و جهنم برای نبردی سهمگین وارد زمین می شوند و شروع به قتل عام یکدیگر و مردم می کنند. War نیز به زمین فراخوانده می شود، اما چیزی نمی گذرد که متوجه موضوع عجیبی می شود. او بخش عمده قدرت خود را از دست داده است، هیچ یک از برادرهایش در صحنه حضور ندارند و از ظاهر وقایع بوی خیانت می آید. War باید برای کشف حقیقت خود را به سرمنشاء این اتفاقات یعنی نابود کننده (Destroyer) برساند و تعادل را بین سه عالم برقرار کند.

ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >