سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هوش مصنوعی دشمن شماست


 
پلتفرم: Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation3

توسعه‌دهنده: Valve

منتشرکننده: Valve

سبک: اول شخص

مقایسه کنترلگر کنسولها Kinect , PlayStation Move

مقایسه کنترلگر کنسول‌ها
اولین موج ورود کنترلگرهای سنسوری یا حسی به دنیای کنسول‌ها مربوط به زمان عرضه کنسول Wii است که شرکت نینتندو کنترلگر مخصوص این کنسول یعنی Wii Remote را معرفی کرد. بعد از این اتفاق، کنسول‌های رقیب یعنی Xbox360 و 3PS‌ تصمیم گرفتند محصولی مشابه برای کنسول خود بسازند. در ادامه به معرفی این کنترلگر‌ها می‌پردازیم.

PlayStation Move

مقایسه کنترلگر کنسول‌ها  Kinect , PlayStation Moveشرکت سونی کنترلگر Move را سال 2010 عرضه کرد که عملکرد آن شباهت زیادی به وی ریموت دارد. این کنترلگر از 3 بخش تشکیل شده است. بخش اول دوربین کنترلگر یا Eye PS است تا با آن پی‌اس 3 بتواند حرکات دست شما را تشخیص بدهد. دومین قطعه controller Motion نام دارد که شبیه به دسته‌ای استوانه شکل است که جلوی آن یک لامپ حبابی وجود دارد. این دستگاه را باید در دستتان بگیرید تا بتوانید حرکات دست خود را به پی‌اس 3 انتقال دهید و دسته دیگر controller Navigation کنترلگری است که روی آن کلیدهای سنتی پی‌اس وجود دارد. البته روی موشن کنترلر هم کلیدهای پی‌اس 3 تعبیه شده است و استفاده از این دو کنترلگر بستگی به بازی‌ای دارد که می‌خواهید آن را کنترل کنید. هر دوی آنها از بلوتوث برای ارتباط با کنسول استفاده می‌کنند.

Kinect

مقایسه کنترلگر کنسول‌ها  Kinect , PlayStation Moveسنسوری که خیلی بیشتر از پی‌اس موو سرو صدا به پا کرد، کینکت مایکروسافت بود که شبیه به هیچ کدام از 2 سنسور پی‌اس3 و وی ریموت نبود. کینکت فقط و فقط یک دوربین است و شما بدون نیاز به کنترلگر می‌توانید با تکان دادن اعضای بدن خود، بازی را هدایت کنید. کینکت حتی می‌تواند صدای بازیکن را تشخیص دهد و بر اساس آن روند بازی را تغییر دهد. همچنین با کینکت می‌توان 2 نفره یک بازی را هدایت کنید. البته هدایت منوها و پخش کردن فیلم و موسیقی نیز به وسیله کینکت امکان‌پذیر است. مشکلی که کینکت دارد این است که اگر شما نشسته باشید نمی‌تواند بعضی حرکات شما را تشخیص دهد یا نمی‌توانید منوها را عوض کنید.

ولی از نظر من Kinect چند سر و گردن بالا تر!! بی خودی رکورد کینس را در پر فروش ترین محصول الکتریکی نمی زنه 

 


» نظر

بازی پورتال 2 را از دست ندهید


پلتفرم: Ps3، Mac، Xbox360، Pc

تهیه کننده: Valve

سازنده: Valve

سبک: اول شخص معمایی

ادامه مطلب...

» نظر

دیشواشر، شورش در xbox360 لبخند خونآشام

دیشواشر، شورش در XBOX360
لبخند خون‌آشام

پلتفرم: Xbox360

توسعه‌دهنده: Ska Studios

منتشرکننده: Microsoft Game Studios

 

سبک: Beat "em up

ادامه مطلب...

» نظر

بهترین بازی هایی که در سال 2011 منتشر خواهند شد .

سال 2010 با تمام حوادث و اتفاقاتش چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی و بازی های رایانه ای رو به اتمام است . در این سال شاهد بازی های خیلی خوبی در تمام ژانر ها بودیم . بازی هایی  چون COD black ops/Mafia 2/Bio shock 2/Mass effect 2  و خیلی از بازی های خوب و عالی که مجال نام بردن همه ی انها در اینجا نیست.

این طور که به نظر می رسد سال 2011 هم جزو سال های خوب و پر باری در زمینه ی بازی های رایانه ای خواهد بود و با توجه به اخبار و تبلیغات گوناگون شاهد بازی های خیلی خوبی در این سال هستیم .

لیست زیر انتخابی از بهترین بازی هایی است که قرار است در سال 2011 منتشر شوند :

Title↓ Platforms↓ Genre↓ References↓
Alice: Madness Returns PS3, Win, X360 Action Adventure [1]
Batman: Arkham City PS3, Win, X360 Action Adventure [2]
Battlefield 3 PS3, Win, X360 First Person Shooter [3]
Beyond Good & Evil 2 PS3, Win, X360 Action-adventure [4]
BioShock Infinite PS3, Win, X360 First Person Shooter [5]
Brink PS3, Win, X360 First person shooter [6]
Captain America: Super Soldier PS3, X360, Wii, DS, PSP   [7]
Cipher Complex PS3, X360   [8]
Crysis 2 Win, X360, PS3 First Person Shooter [9]
Dead Space 2 Win, X360, PS3 Third Person Shooter [10]
Diablo III Win, Mac Action RPG [11]
Doom 4 Win, PS3, X360 First Person Shooter [12]
Driver: San Francisco PS3, X360, Win, Mac Action/Driving [13]
Duke Nukem Forever Win, PS3, X360 First Person Shooter
Final Fantasy Versus XIII PS3 Action RPG [14]
Half-Life 2: Episode Three Win, Mac First Person Shooter [15]
I Am Alive Win, X360, PS3 First Person Shooter [16]
Infamous 2 PS3 Third Person Action/Adventure Shooter [17]
L.A. Noire PS3, X360 Role Playing/Detective [18]
The Legend of Zelda: Skyward Sword Wii Action-adventure [19]
Mario Kart 3DS Nintendo 3DS Racing [20]
Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds PS3, 360 2D Fighting [21]
Metal Gear Solid: Rising Win, PS3, X360 Action First Person [22]
Ninety-Nine Nights II X360   [23]
Portal 2 PS3, Win, X360, Mac First Person Puzzle [24]
Scivelation Win, PS3, X360   [25]
SOCOM 4: U.S. Navy SEALs PS3 Third-person tactical shooter [26]
Spec Ops: The Line Win, PS3, X360   [27]
Star Wars: The Old Republic Win   [28]
Tactical Intervention Win   [29]
The Outsider Win, PS3, X360   [30]
The Secret World Win, X360   [31]
Thor: God of Thunder PS3, X360, Wii, DS, PSP   [32]
TrackMania 2 Win   [3

 

 


» نظر

نایکو زوم مشکل کنکت را حل میکند

ایکو زوم مشکل کنکت را حل می‌کند



نایکو گویا بالاخره مشکل نیاز به فضای کنکت را حل کرده است و برای لذت بردن از این دستگاه، دیگر نیاز نیست محوطه بزرگی را خالی کنیم. نایکو که مجموعه‌ای از لنزها برای حسگرها و دوربین‌های کنکت مایکروسافت است، با اتصال به آن، برد دستگاه را تا 40درصد کاهش می‌دهد و در فضای نزدیک‌تری به تلویزیون می‌توان بازی کرد.


» نظر

F.E.A.R. 3 ترسناک تر از همیشه …

مختصری از داستان کلی بازی:

Pointman و Panton fettel دو برادر با پیشینه ای تقریباً پیچیده هستند. Point man شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت Fettel را بکشد.

Fettel یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی می کرد. Pointman بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن Fettel بود. در این قسمت از بازی Fettel به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن Alma , شخصیت زن راز آلود کل قصه Fear ,کمک می خواهد. دلیل این کار معلوم نیست ولی به هر حال داستان دو نفره بازی را جذاب تر می کند.

ادامه مطلب...

» نظر

و Operation Flashpoint: Red River بهار 2011 و Grid 2 در سال 2012

تایید کرد Operation Flashpoint: Red River و Dirt 3 در تاریخی میان ماه آپریل تا ژوئن 2011 عرضه خواهند شد. از طرفی دیگر نیز شماره دوم Grid سال بعد از آن، یعنی 2012 منتشر می شود. در واقع طبق برنامه Codemasters هر یک سال در میان نسخه ای از Grid و Dirt منتشر خواهند شد. Rod Cousens از این شرکت گفت که آنها نمی خواهند این بازی ها را در اواخر سال و در میان انبوه بازیهای پر فروش شرکت های بزرگ عرضه کنند، بنابراین OF: Red River و Dirt 3 در تاریخی بین آپریل و ژوئن سال بعد منتشر خواهند شد.

او همچنین در مورد Grid گفت: “Dirt سال بعد عرضه می شود، پس Grid سال بعد از آن عرضه خواهد شد و دوباره Dirt نیز سال بعدش عرضه خواهد شد. پس فکر می کنم برنامه ما را گرفتید! ” Cousens اضافه کرد: “در کنار آن هر سال یک F1 عرضه خواهد شد. Flashpoint هم هر یک سال در میان منتشر می شود. IP جدیدی نیز در دست ساخت است که در سال مخالف با Flashpoint عرضه شود. در واقع ما به صورت کلی در دو سبک Racing و Action فعالیت داریم.” درباره IP جدید چیزی گفته نشد جز اینکه در سال 2012 و در کنار Grid 2 عرضه خواهد شد.

 


» نظر

بهترین بازیهای آنلاین برای مرورگر کنسول بازی نینتندو-Wii

در دنیای کنسول‌های بازی به نام های مشهوری برمی خوریم که هر کدام قسمتی از بازار را از آن خود کرده اند. پلی استیشن سونی، ایکس باکس مایکروسافت و البته “وی” از نینتندو! روی سخن ما با این محصول نینتندوست. اگر از بازی کردن با کلکسیون بازی هایتان خسته شده اید و پول کافی برای خرید بازی های جدید را ندارید خوش حال خواهید شد بدانید وب سایت های بسیاری هستند که بازی های آنلاین را تنها با چند کلیک در اختیار شما قرار می دهند. البته بدیهی است که در این وب سایت ها بازی هایی همچون Super Mario Galaxy 2 را برای بازی در اختیار نخواهید داشت و تنها می توانید بازی هایی را برای سرگرم ساختن خودتان بیابید. اما بهترین نکته ای که وجود دارد اینست که برای بازی آنلاین با کنسول خود نیازی به شکستن قفل Wii ندارید.

ادامه مطلب...

» نظر

سازندگان SOCOM در حال کار بر روی Resident Evil جدید!

یک Resident Evil چند نفره، یا … ؟ به هر حال هرچه که باشد از Outbreak بدتر نخواهد بود!

با توجه به نامه ای که Kotaku دریافت کرده، Slant Six – سازنده SOCOM: Confrontation و همچنین Tactical Strike و Fireteam Bravo 3 برای PSP – در حال ساخت عنوان ترسناک کپکام و بازگرداندن آن به ریشه ها با نام احتمالی Resident Evil: Raccoon City است. تنها چیزی که از این نامه دریافت شده، این است که بازی یک عنوان ‘تیمی’ خواهد بود.

کپکام نیز طبق روال همیشگی خود سیاست سکوت را در پیش گرفته است. اما چه کسی به تایید کپکام نیاز دارد وقتی Slant Six در سایت رسمی خود می گوید : ” همه ی ما برای شروع روی پروژه ی جدید هیجان زده هستیم. این عنوان هنوز اعلام نشده است اما خیلی خوشحالیم که در حال کار با ناشر جدیدمان و یک بازی جهانی هستیم!


» نظر
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >