سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش کامل باز کردن PlayStation Move

 

اموزش کامل باز کردن PlayStation Move

10 چیزی که طرفداران Mass Effect باید از آن بدانند



با سلام



مطمئنا خیلیها ( مثل من ) هستن که عاشق داستان Mass Effect هستن ، ولی بخاطر ترجمه نشدن رمانهاش نتونستن بخش عمده ای از داستان این سری رو بفهمن . با این مقاله سعی دارم بخش کوچکی از این خلا رو پر کنم و اطلاعات مهمی که تو رمان ها وجود داره رو براتون بگم .

ادامه مطلب...

» نظر

نسخه ی آلفا و بتا ی Battlefield 3

[تصویر: 20110726battlefield3.jpg]


DICE اعلام کرد برای تست نسخه ی آلفا ی بازی Battlefield 3, دعوت نامه ارسال میکند.

این دعوت نامه فقط در تعدادی محدود و برای کسانی ارسال میشود که از طریق خبرنامه ی وبلاگ Battlefield 3 ثبت نام کرده و همچنین دارای سابقه در این سایت نیز باشند.

نسخه ی beta نیز برای کسانی است که نسخه ی Limited Edition بازی Medal of Honor را خریداری کرده اند.

تست نسخه ی بتا برای ماه September است.

DICE و EA هنوز تصمیمی مبنی بر احتمال انتشار نسخه ی beta نگرفته اند.


» نظر

تاریخچه کامل سری بازی( Call OF Duty Serise History)

امیدوارم که خوشحال باشید چون بزرگترین پروژه Call Of Duty را خواهید خواند. در این پست که بهتره بگم بزرگترین پروژه مربوط به بازی ندای وظیفه است و در هیچ کدام از سایت ها بازی چنین چیزی پیدا نخواهید کرد.اول کار در مورد قسمت های مختلف بازی توضیح خواهم داد بعد به بررسی تک تک بازی ها خواهیم پرداخت تا برسیم به پیشنمای بازی COD;MW3 که جدیدترین نسخه از این سری است . امیدوارم که لذت ببرید.


اطلاعات جامع در مورد بازی Call Of Duty:
ادامه مطلب...

» نظر

ادامه ای بر Battlefield 2142 در دستور کار EA

ظاهرا EA برای سری Battlefield  برنامه های زیادی در دستور کار دارد ، طبق صحبت هایی که یکی از طرفداران BF3 با کارمندان این شرکت بر سر آن داشته است ، یکی از کارکنان EA  اطلاعاتی را مبنی بر ساختن ادامه ای بر عنوان Battlefield 2142 فاش کرده است ، این کارمند که به خاطر منافع شغلی خواسته نامش فاش نشود با بیان اینکه پیگیری عنوان Battlefield 2142 در لیست برنامه های EA موجود است گفته حتی این احتمال می رود شاهد عرضه ی آن در سال 2012 میلادی باشیم .

با توجه به تمرکز EA بر روی این سری و عرضه ی هر ساله ی عنوان رقیب آن Call of Duty میتوان انتظار داشت پس از عرضه ی BF3 شاهد معرفی عنوان بعدی باشیم که به نظر میرسد ادامه ی Battlefield 2142 نیز میتواند از گزینه های نزدیک به واقعیت باشد .

 


» نظر

افزایش قابلیت استخدام در بازی AC:REvelations

به نقل از Gamespotنویسنده ی بازی Assassins Creed Revelations اقای Darby McDevitt در نمایشگاه Comic Con تایید کرد که اینبار تمرکز بیشتری بر روی بخش انجمن برادری خواهد داشت.
McDevitt در ادامه گفت : بازیکنان توانایی بیشتری برای استفاده از recruit های (استخدام) Eizo دارند.استخدام ودیدار Assassins ها بسیار متنوع تر از قبل شده است. همچنین گفت تریلر سینماتیک AC :REvelations بیشتر از یک تریلر courtyard assassination که در BRotherHooD بود،به بازی ربط دارد.شاید هم طرح ابتدایی بازی را نشان بدهد.
Darby McDevitt در آخر گفت : Ubisoft قصد دارد بعد از ساختن Revelations به سراغ نسخه ی سوم بازی یعنی Assassins creed III برود. Assassins Creed REvelations پایانی بر سه گانه ی Eizo خواهد بود.
Assassins creed REvelations در 15 نوامبر 2011 ( 24 آبان ) برای PC,XBOX,PS3 عرضه خواهد شد.

» نظر

DICE : مجبور شدیم در نسخه کنسولی BF3 تغییرات انجام دهیم




همانطور که میدانید بخش multiplayer پلتفرم PC در بازی Battlefield 3 تعدادش 64 نفر میباشد و این در حالی است که در کنسولها این رقم 24 نفر است همین اختلاف باعث شده است که برخی از فن های این بازی اعتراضاتی را در این مورد بیان کنند .

متاسفانه جواب که نیامد هیچ یک ضربه محلک نیز به پیکره کنسول داران وارد شد ، ان کوچک شدن MAP های بازی BF3 است . دلیل این کار را اقای Patrick Bach از استودیو DICE میگوید : وی در طی اظهار نظر افزود به علت اندیشه ای که در مورد کیفیت بازی داشتیم مجبور شدیم برخی تغییرات و محدودیتها را در ورژن کنسولی این بازی ایجاد کنیم .

ادامه مطلب...

» نظر

جدیدترین پچ رسمی بازی DIRT3

لینک  مستقیم دانلود پچ جدید ورسمی بازی معروف DIRT3

 

 

 

ادامه مطلب...

» نظر

آخر عاقبت دیدن فیلم های جنایی! (فیلم طنز)

آخر عاقبت دیدن فیلم های جنایی! (فیلم طنز)



دانستنیها1

دانستنیهای علمی

سوسکها سریعترین جانوران 6 پا میباشند. با سرعت یک متر در ثانیه.

 

-خرگوشها و طوطی ها بدون نیاز به چرخاندن سر خود قادرند پشت سر خود را ببینند.

-کرگدنها قادرند سریعتر از انسانها بدوند.

ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >