سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسامی و مشخصات کامل تمامی سلاحهای موجود در بازی MW3

 

 

اسامی و مشخصات کامل تمامی سلاحهای موجود در بازی MW3


همانطور که میدانید تا چند ماه دیگر بازی زیبای Modern Warfare 3 به بازار جهانی عرضه میگردد . این بازی روایت گر جنگ جهانی سوم میباشد ، بعد از اشغال امریکا از سوی کشور روسیه این جنگ وسعت بیشتری به خود میگیرد و با رکود اقتصادی نیز کشورهایی چون ، فرانسه ،انگلستان و المان نیز وارد جنگ میشوند . در همین راستا لیستی از سلاحهایی که قرار است در بازی MW3 از انها استفاده کنیم منتشر شده است که در زیر مشاهده میکنید . برخی از این سلاحها در عناوین پیشین این بازی جای داشتند . 

Sub Machine Guns
ادامه مطلب...
» نظر

تله موش

موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش دید ! به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد . همه گفتند : تله موش مشکل توست به ما ریطی ندارد !  ........

ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید ! از مرغ برایش سوپ درست کردند ! گوسفند را برای عبادت کننده گان سربریدند ! 

گاو  را برای مراسم ترحیم کشتند ! و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد !!!


» نظر

این عکس ها رو نباید از دست داد

 

این عکس ها رو نباید از دست داد

 

 

ادامه مطلب...

» نظر

ساخت یک میانبر برای Hibernate کردن کامپیوتر

Hibernate، یک سبک خاموش کردن کامپیوتر است که راحتی و سرعت را برای شما به ارمغان می‌آورد. هنگامی که شما ویندوز خود را Hibernate می‌کنید، تنظیمات و برنامه‌های در حال اجرا در همان وضعیت، ذخیره شده و سیستم خاموش می‌شود. سپس وقتی دوباره سیستم را روشن کنید، ویندوز با همان برنامه‌های در حال اجرا و همان وضعیت قبل از خاموشی، بالا می‌آید. از همین رو به این کار، خواب زمستانی (Hibernate) می‌گویند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از این قابلیت ویندوز زیاد استفاده می‌کنید و دیر به دیر کامپیوتر را Shut Down می‌کنید شاید دوست داشته باشید تا این کار را سریع‌تر انجام دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی برای زودتر Hibernate کردن کامپیوتر از طریق راه‌های میان‌بر بپردازیم.

 

  ادامه مطلب...

» نظر

حافظه L2 cache چیست؟

حافظه L2 cache بسیار بزرگتر و یکپارچه تر از L1 است این حافظه اطلاعات بیشتری را می تواند از رم دریافت کند. در پرسسور های نسل قدیم این حافظه جدای از چیپ اصلی یا روی مادربرد و یا روی برد مخصوص پرسسور (در پرسسور های قدیمی نسل پنتیوم 2) قرار داشت. در اصطلاح به این برد ها برد خواهر هم گفته می شد.

ادامه مطلب...

» نظر

ویژگیهای پیشرفته ی Windows 7

آیا تاکنون به جستجوی خیال انگیز اطلاعات از تأمین کنندگان مختلف، بدون آنکه مجبور به اجرای یک مرورگر اینترنت باشید، استفاده از نمایشگرتان بعنوان یک صفحه ی لمسی و یا بسیاری موارد مشابه دیگر فکر کرده اید؟ ما در این مقاله به تابع جدید جستجوی متحد در Windws 7 ملزومات آن و نحوه ی راه اندازی یک تأمین کننده ی جستجو و همچنین ویژگی های جدید این سیستم عامل در زمینه ی قابلیتهای لمسی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب...

» نظر

چگونه فایروال کامپیوترتان را روشن و خاموش کنید.

فایروال سیستم در کنار دیگر نرم افزارهای امنیتی، می تواند برای جلوگیری از نفوذ بدافزارها و تروجان ها کمک بزرگی باشد. برای همین به کاربرانی که چندان حرفه ای نیستند، پیشنهاد می شود که آن را همیشه روشن بگذارند. ولی در این مطلب قصد داریم به شکل کاملا ساده به شیوه روشن و خاموش کردن فایروال بپردازیم تا در مواقع لزوم مشکلی برای انجام این کار نداشته باشید.

ادامه مطلب...

» نظر

چگونه لپ تاپ دزیده شده خود را ردیابی کنیم

یک لپ تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ تاپ ها انصافاً یک سخت افزار گران قیمت محسوب می شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند. ‏

ادامه مطلب...

» نظر

چگونه از حداکثر قابلیت DVDاستفاده نماییم

Blu-ray burning عالی اما در عین حال، پر هزینه و گران است. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید به بهترین نحو ممکن از درایو DVD کامپیوتر خود، بهره برداری نمائید.
دیسک های Blu-ray ممکن است برای ذخیره سازی حجم زیادی از فایل ها و حتی ویدئوهای با کیفیت بالا یا high-definition عالی باشند، اما این دیسک ها، و درایوهایی که آن ها ایجاد می کنند، بسیار گران هستند و هزینه آن ها در حدود 100 پوند برای یک درایو و 1.50 پوند برای هر دیسک است.
از سوی دیگر قیمت دیسک ها و درایوهای DVD بسیار کاهش یافته و ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با استفاده از این تکنولوژی ارزان تر، از مزایای Blu-ray بهره ببرید.
ما مهارت های DVD-burning شما را ارتقاء می دهیم و به شما نشان می دهیم که یک DVD burner از چه قابلیت هایی، شامل ذخیره داده های بیش تر بر روی یک دیسک، چگونگی استفاده از DVDها برای ذخیره ویدئوی با کیفیت بالا که می تواند بر روی بسیاری از پخش کننده های blu-ray پخش شود، برخوردار است . همچنین ما توضیح خواهیم داد که چه نرم افزار هایی می تواند برای کمک به حداکثر بهره برداری از یک Blu-ray burner مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب...

» نظر

آشنایی با فلش دیسک

کی از ویژگی های قابل توجه کامپیوتر ، قابلیت ذخیره و بازیابی اطلاعات بر روی رسانه های ذخیره سازی متفاوت است . هارد دیسک ، فلاپی دیسک و دیسک های فشرده نمونه هائی متداول در این زمینه می باشند . برخی از حافظه های جانبی دارای این ویژگی مهم می باشند که می توان آنان را براحتی جابجا نمود و از داده های ذخیره شده بر روی آنان در مکان های متفاوتی استفاده کرد . به این نوع از حافظه ها ، حافظه های removable گفته می شود . فن اوری ایجاد حافظه های فوق از گذشته تاکنون دستخوش تحولات فراوانی شده است . در حافظه های اولیه، اطلاعات بر روی یک نوار مغناطیسی ذخیره می گردید که توسط یک دستگاه کاست صوتی استفاده می گردید . قبل از آن ، برخی کامپیوترها از پانج کارت به منظور ذخیره اطلاعات استفاده می نمودند . به منظور آگاهی از داده های ذخیره شده ، سوراخ های موجود برروی کارت پانچ تفسیر می گردید.

 

ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >